12 میلیارد ریال برای طرح‌های عمرانی شهر حسین‌‎آباد هزینه می‌شود


12 میلیارد ریال برای طرح‌های عمرانی شهر حسین‌‎آباد هزینه می‌شود

سنندج - ایرنا - شهردار حسین‎آباد سنندج گفت: امسال 12 میلیارد ریال از اعتبارات داخلی شهرداری برای اجرای طرح‎های عمرانی این شهر هزینه می‌شود.

احمدکوهی عصر دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مردم شهر جدید حسین آباد انتظار دارند کیفیت زندگی و ارائه خدمات به آنها نسبت به روستا بودن این شهر بالا برود از این روز انتظار می‌رود دستگاه‌های مختلف باید با این رویکرد فعالیت‌های خود را افزایش دهند.

وی گفت: طرح‌های عمرانی در حال اجرای شهرداری در این شهر شامل اجرای طرح بلوار اصلی، اجرای سه میدان، سنگ فرش، جدول گذاری، دیوار حایل ،آسفالت معابر و پیاده روسازی است که ۱۲ میلیارد ریال برای آن‌ها هزینه می‌شود.

شهردار حسین‌آباد گفت: یک دستگاه بیل مکانیزه چند منظوره با اعتبار ۱۳ میلیارد ریال تهیه شده که بسیاری از نیازهای کاری این شهرداری را رفع می‌کند.

کوهی با اشاره به اینکه شهر حسین‌آباد در مسیر کریدور شمال به جنوب قرار دارد، افزود: جذب سرمایه گذار برای اجرای طرح‌های اقتصادی پایدار حوزه‌های مختلف از جمله گردشگری از احداث هتل از برنامه‌های شورای اسلامی و شهرداری این شهر است.

وی فرهنگسازی برای پرداخت به موقع عوارض شهری و جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز از برنامه‌های این شهرداری است تا قدم‌های خوبی در توسعه شهری برداشته شود.

شهر حسین‌آباد با ۲ هزار نفرجمعیت در ۳۵ کیلومتری شمال شهر سنندج مرکز استان کردستان قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(ویدئو) لحظه هدف قرار گرفتن چند ریز پرنده در آسمان اصفهان توسط پدافند هوایی