32 طرح سرمایه‌گذاری شهری در خراسان شمالی شناسایی شد


32 طرح سرمایه‌گذاری شهری در خراسان شمالی شناسایی شد

بجنورد - ایرنا - مدیرکل دفتر امور شهری استانداری خراسان شمالی گفت: 32 طرح قابل سرمایه‌گذاری در حوزه شهرداری‌های استان شناسایی شده که در حال آماده‌سازی برای ارائه به سرمایه‌گذار است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل استانداری، حمید عرب روز دوشنبه اظهار داشت: طرح های قابل توجیه اقتصادی، با هدف ایجاد منابع درآمدی جدید و پایدار برای شهرها شناسایی و زمینه استفاده آنها از تسهیلات کم‌بهره سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور فراهم می شود.

وی افزود: سال گذشته در این قالب هفت طرح با اعتبار ۱۴۰ میلیارد ریال معرفی شد که چهار طرح با اعتبار ۷۰ میلیارد ریال مصوب و اجرایی و مابقی در حال بررسی و اقدام در سازمان شهرداری ها است.
وی گفت: امسال نیز ۶ طرح عمرانی و اقتصادی با اعتبار ۱۷۵ میلیارد ریال در کارگروه استانی در دست بررسی و معرفی برای اجرا به سازمان شهرداری ها است.

مدیرکل دفتر امور شهری استانداری خراسان شمالی با اشاره به اطلاع رسانی طرح های مصوب در پایگاه اینترنتی فرصت های سرمایه گذاری استان به نشانی www.nkhinvest.ir، افزود: سرمایه گذارانی که علاقه مند به اجرای این طرحها باشند از تسهیلات ویژه و کم بهره سازمان همیاری شهرداری ها و امتیازاتی چون تسریع در اخذ مجوزهای قانونی و تخفیف در پرداخت عوارض مختلف بهره مند خواهند شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آخرین فرصت استفاده از یارانه جدید و مرحله دوم فجرانه کالابرگ در فروردین 1403