استاندار خراسان شمالی: مهارت‌آموزی از شمار زندانیان می‌کاهد


استاندار خراسان شمالی: مهارت‌آموزی از شمار زندانیان می‌کاهد

بجنورد - ایرنا - استاندار خراسان شمالی گفت: باید با مهارت‌آموزی و ایجاد اشتغال برای زندانیان، زمینه‌ای فراهم کرد تا تنها درصد اندکی از آنان دوباره راه خطا رفته و به زندان برگردند.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری، محمدعلی شجاعی روز دوشنبه در دیدار با رییس سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی، اظهار داشت: در این راستا و با هدف ایجاد اشتغال برای زندانیان، ما در استان شرکت های تعاونی را با عضویت خود آنان راه اندازی و برایشان ایجاد درآمد کرده ایم.

وی افزود: برنامه های مختلفی برای آموزش زندانیان در خراسان شمالی طراحی شده است چرا که اعتقاد داریم که فرد زندانی بعضا استعداد فراوانی دارد و تنها به علتی راه درست را تشخیص نداده و به بیراهه رفته است که باید به او کمک کرد تا به مسیر اصلی بازگردد.

شجاعی تاکید کرد: امروزه امور زندانها را نمی توان با شیوه ۲۰ سال قبل مدیریت کرد لذا برای تغییر و تحول نیاز به اعتبار داریم تا بتوانیم مشکلات این بخش را برطرف کنیم.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی با ابراز آمادگی برای اجرای طرح های کشوری در حوزه زندان های این استان گفت: ما آمادگی داریم برای اجرای طرح های کشوری در این بخش، به عنوان استان پایلوت باشیم و به سمت استان نمونه کشوری در این حوزه حرکت کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها