دستگیری عامل قتل مرد 42 ساله افغان در دشتستان


دستگیری عامل قتل مرد 42 ساله افغان در دشتستان

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: فردی که در شهرستان دشتستان با یک مرد 42 ساله تبعه افغانستان درگیر و وی را به قتل رسانده بود دستگیر شد.

سردار خلیل واعظی در بیان جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام مرگ مشکوک مردی ۴۲ ساله تبعه افغانستان در بیمارستان شهید گنجی برازجان، سریعا مأموران انتظامی با حضور در بیمارستان و بررسی موضوع به قتل متوفی مشکوک و با هماهنگی مقام قضائی جسد وی برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی انتقال یافت.

این مقام انتظامی ارشد انتظامی اظهار کرد: با اعلام نظر پزشکی قانونی و مشخص شدن فوت بر اصابت جسم سخت به سر متوفی و محرز شدن وقوع قتل، تلاش برای شناسائی و دستگیری قاتل آغاز شد.

وی عنوان کرد: با تحقیقات میدانی گسترده کارآگاهان پلیس آگاهی، تجزیه و تحلیل سرنخ های موجود، یک نفر مظنون به قتل شناسائی شد.

سردار واعظی بیان کرد: پس از پیشرفت تحقیقات پلیسی و تنگ تر شدن عرصه بر متهم و بهره گیری از رویکرد جامعه محور پلیس، قاتل مجبور شد خود را به پلیس دشتستان تسلیم کند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: متهم در بازجوئی های پلیس اعتراف کرد که مقتول کارگر کارگاه بلوک زنی برادرش بوده و بر اثر اختلافات شخصی و درگیری وی را به قتل رسانده است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه افغانستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !