چرا سیب نشان سلامتی است؟


همواره یکی از نماد های سلامتی سیب بوده است که تا به امروز ادامه دارد. لوگو های مختلف مربوط به سلامتی نیز همگی به شکلی سیب را درون خود جای داده اند. به راستی دلیل آن چیست؟

چرا سیب نشان سلامتی است؟


همواره یکی از نماد های سلامتی سیب بوده است که تا به امروز ادامه دارد. لوگو های مختلف مربوط به سلامتی نیز همگی به شکلی سیب را درون خود جای داده اند. به راستی دلیل آن چیست؟
سیب یکی از محبوب ترین و خوشمزه ترین میوه ها می باشد که تقریبا می توان گفت همه افراد آن را دوست دارند و مصرف می کنند. سیب در سه رنگ سبز، زرد و قرمز و در طعم های مختلف وجود دارد.
سیب در میان مردم به اشکال مختلف مصرف می شود که از جمله آن ها می توان به خوردن به شکل خام، سالاد های میوه، آب میوه و غذا های مختلف مانند خورشت سیب اشاره کرد.
سیب به دلیل طعم های مختلف خود طرفداران بسیاری در سرتاسر جهان دارد اما نماد سلامتی بودن آن به دلیل طعم خوبش نیست. از ایام قدیم طب های سنتی ایران و کشور های مختلف جهان سیب را یکی از بهترین میوه ها و شرط سلامتی و زیبایی می دانستند.

چرا سیب نشان سلامتی است؟
سیب یک میوه فوق العاده سالم با خوص متعددی می باشد که در کمتر غذایی می توان آن ها را به صورت یکجا پیدا کرد. در ادامه ده خاصیت مهم سیب که باعث شده تا این میوه تبدیل به نماد سلامتی شود را برای شما خواهیم گفت.
1. سیب سرشار از مواد مغذی است.
2. برای کاهش وزن مفید است.
3. برای سلامت قلب بسیار مفید می باشد.
4. ریسک ابتلا به دیابت را کاهش می دهد.
5. اثرات پروبیوتیک داشته و در رشد باکتری های مفید روده مؤثر است.
6. در جلوگیری از سرطان مؤثر می باشد.
7. در درمان و مبارزه با بیماری آسم مفید است.
8. برای سلامت استخوان بسیار مفید می باشد.
9. می تواند از معده در برابر عوامل خارجی محافظت کند.
10. در محافظت و سلامت مغز نقش دارد.

سایر خبر های مفید در 3 روز گذشته

شام خوردن در زمان نامناسب می تواند خطر ابتلا به سرطان را افزایش دهد | 0.2 هزار آیا قیمت طلا شکست ناپذیر شده است؟ | 1.0 هزار بدهی ۱۱ میلیارد دلاری ایران/۴.۷ میلیارد دلار سررسید شد | 24.8 هزار تاکید روسیه بر اجرای تعهدات خود در چارچوب توافق کاهش تولید نفت با اوپک | 0.2 هزار تصویب واگذاری شرکت‌های زیرمجموعه بانک‌ها از طریق سازمان خصوصی‌سازی | 2.9 هزار

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز و طلا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)