ساخت سریال Hanna به صورت رسمی برای فصل سوم تایید شد


ساخت سریال Hanna به صورت رسمی برای فصل سوم تایید شد

ساخت فصل سوم سریال Hanna برای شبکه آمازون پرایم تایید شده است و طرفداران نیاز نیست مدت زمان زیادی منتظر فصل سوم این اقتباس باشند. در ادامه خبر همراه گیم‌شات باشید. فصل اول سریال به اندازه‌ای خوب بود و بیننده داشت که امازون اجازه ساخت فصل سوم را داد و تمام مراحل ساخت ان تنها کمی بیشتر از یک سال طول کشید. فصل دوم سریال هم به اندازه کافی تماشا شد...

ساخت فصل سوم سریال Hanna برای شبکه آمازون پرایم تایید شده است و طرفداران نیاز نیست مدت زمان زیادی منتظر فصل سوم این اقتباس باشند. در ادامه خبر همراه گیم‌شات باشید.

فصل اول سریال به اندازه‌ای خوب بود و بیننده داشت که امازون اجازه ساخت فصل سوم را داد و تمام مراحل ساخت ان تنها کمی بیشتر از یک سال طول کشید. فصل دوم سریال هم به اندازه کافی تماشا شد که در همین فاصله زمانی کم امازون چراغ سبز برای ساخت فصل سوم را بدهد. با اینکه امازون تعداد دقیق بینندگان آثار خودش را مشخص نمی‌کند، ولی بی‌شک سریال Hanna توانسته است در کنار سریال‌های The Boys و Jack Ryan آثار برتر و شناخته شده این شبکه باشد. در کنار این آثار در آینده نه چندان دور باید نام سریال‌های Lord of the Rings و Fallout را نیز قرار دهیم.

دیوید فار (David Farr) که پیش از این سابقه کار بر روی The Night Manager را داشت، نویسنده و تهیه کننده اجرایی سریال است. دیوید همچنین دو قسمت از فصل دوم سریال را نیز کارگردانی کرده است. او در مورد ساخت فصل سوم عنوان کرد:

من برای ساخت فصل سوم سریال بسیار هیجان زده هستم. وقتی این ماجراجویی را شروع کردیم، ایده یک در اثر دراما را سر داشتیم که گذشته هانا را به تصویر بکشد و به شکل کاملا جدید او را به چالش بکشیم. من واقعا از آمازون و NBCU منمون هستم که اجازه علمی کردن این ایده را به ما دادند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصادف مرگبار در جاده جندق به معلمان