بارندگی و ورود گل‌ولای به روستای آق‌اولر تالش


بارندگی و ورود گل‌ولای به روستای آق‌اولر تالش

آستارا - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار تالش گفت: رگبار باران در مناطق کوهستانی سبب ورود گل‌ولای به روستای آق‌اولر شد و کارشناسان برای ارزیابی میزان خسارت‌ها به محل اعزام شده‌اند.

علی درمانی عصر دوشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مدت قابل توجهی در مناطق بالادست تالش باران نباریده و زمین سست شده است و امروز در اثر رگبار باران در منطقه کوهستانی آق اولر بخش مرکزی، ‌مقداری گل و لای به محوطه ۲ باب خانه مسکونی سرازیر شده است.

وی افزود: کارشناسان امر به زودی نتایج بازدید و ارزیابی های خود را اعلام خواهند کرد و برای رفع خسارت های مالی، به سرعت وارد عمل خواهیم شد.

روستای آق اولر تالش ۳۰ نفر جمعیت دارد و به دلیل اینکه دیوار خانه های قدیمی روستا با آهک، سفید شده، به آق اولر (خانه های سفید) مشهور است و با داشتن آب و هوای خوب و ارتفاعات کوهستانی و جنگلی، از مناطق گردشگرپذیر تالش به شمار می رود.

ایستگاه هواشناسی تالش میزان بارندگی در شبانه روز گذشته را صفر میلیمتر و دمای فعلی هوا را ۲۷ درجه سانتیگراد اعلام و برای فردا آسمانی ابری تا نیمه ابری و افزایش ابر پیش بینی کرد.

شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت و با بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط