خدمات مجازی اداره تامین اجتماعی اسالم تالش افزایش یافت


خدمات مجازی اداره تامین اجتماعی اسالم تالش افزایش یافت

آستارا - ایرنا - رئیس اداره تامین اجتماعی بخش اسالم تالش گفت: این اداره در راستای تحقق دولت الکترونیک، به سامانه برخط و متمرکز سازمان، مرتبط شده و دفترچه‌های بیمه به صورت آنلاین و غیرحضوری صادر می‌شود.

گزارش روابط عمومی فرمانداری تالش حاکی است که نسرین بیرامی روز دوشنبه به مناسبت هفته تامین اجتماعی در دیدار با فرمانداری تالش در فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: استعلام آنلاین تامین اعتبار دفترچه های درمانی، ثبت آنلاین درخواست کمک های کوتاه مدت، ثبت درخواست بازنشستگی و نام نویسی متمرکز کارگاه ها و حسابرسی به آنها بخشی از خدمات تامین اجتماعی به صورت آنلاین است.

وی شمار بیمه شدگان اصلی اداره تامین اجتماعی بخش اسالم را پنج هزار و ۱۸۲ نفر، تعداد بیمه شدگان اجباری را ۲ هزار و ۴۳۴ نفر و شمار مستمری بگیران این اداره را هزار و ۲۱ نفر اعلام کرد.

وی افزود: تامین اجتماعی در فضای مجازی حضوری فعال و مستمر دارد و خدمات و اقدامات آن برای رفاه حال مردم و بیمه شدگان، روز به روز افزایش می یابد.

فرماندار تالش نیز در این دیدار با تبریک هفته تامین اجتماعی گفت: به دلیل ارتباط مردم با این اداره خدمات رسان و حساسیت و اهمیت بیمه، توسعه فعالیت های این اداره از اهمیت زیادی برخوردار است.

سید عیسی مهدوی بر توسعه خدمات آنلاین و الکترونیک اداره های تامین اجتماعی به منظور رفاه حال و کاستن از مراجعات حضوری مردم تاکید کرد.

بخش اسالم تالش حدود ۵۰ هزار نفر جمعیت دارد و ۱۹ تا ۲۵ تیرماه هفته تامین اجتماعی است.

شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت و با بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوبله خنده دار رضا شفیعی‌جم به زبان کُردی!/ ویدئو