برپایی نمایشگاه کتاب حجاب و دیدار مسئولان با خانواده شهدا در آستارا


برپایی نمایشگاه کتاب حجاب و دیدار مسئولان با خانواده شهدا در آستارا

آستارا - ایرنا - نمایشگاه کتاب عفاف و حجاب در کتابخانه شهید نشاطی آستارا دایر شد و تعدادی از مسئولان و دانشجویان این شهرستان، با 2 خانواده شهید دفاع مقدس دیدار کردند.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی آستارا روز دوشنبه در حاشیه افتتاح نمایشگاه کتاب اظهار کرد: در این نمایشگاه ۴۰ جلد کتاب عفاف و حجاب از ساعت هشت تا ۱۸ به مدت یک هفته برای علاقه مندان عرضه شده است.

آرزو عباس زاده بیان کرد: اعضای کتابخانه ها کتاب های نمایشگاه را امانت بگیرند و هدف از نمایشگاه رواج فرهنگ عفاف و مطالعه، آشنایی اعضا ‌با کتاب های موضوع عفاف و ارائه الگوی مناسب حجاب است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد آستارا نیز امروز در دیدار با خانواده شهیدان رستم والایی و ناصر وصلی در روستای گیلده این شهرستان گفت: شهدا جایگاه والایی نزد مردم دارند و یاد و نام آنها هرگز از خاطر ملت محو نخواهد شد.

محمد پورحنیفه با گرامیداشت هفته حجاب و عفاف اظهار کرد: شهدا برای حفظ وطن و ترویج فرهنگ عفت و پاکدامنی از خون خود گذشتند و رعایت نکردن عفاف و حجاب، خیانت به خون شهداست.

وی ادامه داد: در ساختمان آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی آستارا با همکاری بسیج دانشجویی، تا پایان هفته حجاب و عفاف، پوسترها و نوشته های مرتبط نصب شده است.

۱۹ تا ۲۵ تیرماه هفته عفاف و حجاب است.
شهرستان آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت و چهار باب کتابخانه در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است و حدود هفت هزار دانشجو در دانشگاه های آن تحصیل می کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


واکنش حکیم به وتوی عضویت فلسطین در سازمان ملل توسط آمریکا