برپایی نمایشگاه کتاب حجاب و دیدار مسئولان با خانواده شهدا در آستارا


برپایی نمایشگاه کتاب حجاب و دیدار مسئولان با خانواده شهدا در آستارا

آستارا - ایرنا - نمایشگاه کتاب عفاف و حجاب در کتابخانه شهید نشاطی آستارا دایر شد و تعدادی از مسئولان و دانشجویان این شهرستان، با 2 خانواده شهید دفاع مقدس دیدار کردند.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی آستارا روز دوشنبه در حاشیه افتتاح نمایشگاه کتاب اظهار کرد: در این نمایشگاه ۴۰ جلد کتاب عفاف و حجاب از ساعت هشت تا ۱۸ به مدت یک هفته برای علاقه مندان عرضه شده است.

آرزو عباس زاده بیان کرد: اعضای کتابخانه ها کتاب های نمایشگاه را امانت بگیرند و هدف از نمایشگاه رواج فرهنگ عفاف و مطالعه، آشنایی اعضا ‌با کتاب های موضوع عفاف و ارائه الگوی مناسب حجاب است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد آستارا نیز امروز در دیدار با خانواده شهیدان رستم والایی و ناصر وصلی در روستای گیلده این شهرستان گفت: شهدا جایگاه والایی نزد مردم دارند و یاد و نام آنها هرگز از خاطر ملت محو نخواهد شد.

محمد پورحنیفه با گرامیداشت هفته حجاب و عفاف اظهار کرد: شهدا برای حفظ وطن و ترویج فرهنگ عفت و پاکدامنی از خون خود گذشتند و رعایت نکردن عفاف و حجاب، خیانت به خون شهداست.

وی ادامه داد: در ساختمان آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی آستارا با همکاری بسیج دانشجویی، تا پایان هفته حجاب و عفاف، پوسترها و نوشته های مرتبط نصب شده است.

۱۹ تا ۲۵ تیرماه هفته عفاف و حجاب است.
شهرستان آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت و چهار باب کتابخانه در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است و حدود هفت هزار دانشجو در دانشگاه های آن تحصیل می کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نشنیده آیسان آقاخانی زن محمدرضا گلزار ! + عکس ها و خصوصی ها