25 واحد صنعتی کهگیلویه و بویراحمد به چرخه تولید برمی گردد 


25 واحد صنعتی کهگیلویه و بویراحمد به چرخه تولید برمی گردد 

یاسوج- ایرنا- معاون امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: 25 واحد صنعتی راکد این استان تا پایان امسال به چرخه تولید برمی گردد. 

به گزارش ایرنا، سید حشمت الله صمیمی دوست روز دوشنبه در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: هدف ‌گذاری و برنامه ریزی های لازم از سوی متولیان امر برای تحقق این امر در استان انجام شده است.

وی افزود: سال گذشته ۲۰ واحد صنعتی راکد کهگیلویه و بویراحمد با اقدام ها و پیگیری های انجام شده به چرخه تولید بازگشتند.

معاون امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: امروز ۵۰ میلیارد ریال تسهیلات برای بازگشت این ۲۰ واحد صنعتی راکد استان به چرخه تولید مصوب شد.

صمیمی دوست عنوان کرد: آمادگی لازم وجود دارد تا با حضور سرمایه‌ گذاران و مدیران بانک‌ های عامل کهگیلویه و بویراحمد موانع و مشکلات این ۲۰ واحد صنعتی راکد استان هر چه سریعتر برطرف شوند.

وی ابراز داشت: یکی از دغدغه های مهم تیم مدیریتی حوزه اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد بازگشت واحدهای تولیدی و صنعتی راکد این استان به چرخه تولید در سال مزین به نام جهش تولید است.

صمیمی دوست گفت: کمیته تخصصی احیای واحدهای تولیدی و صنعتی راکد کهگیلویه و بویراحمد در نشست آینده کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید این استان تشکیل و فعال می ‌شود.

وی اظهار داشت: امروز مسائل و مشکلات ۲ واحد تولیدی و صنعتی راکد کهگیلویه و بویراحمد شامل دستمال کاغذی سبحان و آب معدنی برف دمچنار بویراحمد بررسی و برای بازگشت آنها به چرخه تولید تصمیم های لازم گرفته شد.

صمیمی دوست افزود: پس از بازگشت این واحدهای تولیدی و صنعتی راکد کهگیلویه و بویراحمد به چرخه تولید برای ۴۲ نفر به طور مستقیم و برای ۶۵ نفر نیز به طور غیرمستقیم شغل ایجاد می شود.

تیرماه سال ۱۳۹۴ تاکنون افزون بر ۱۷۰ نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید برای بررسی و رسیدگی به مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی، صنعتی، کشاورزی و گردشگری راکد کهگیلویه و بویراحمد تشکیل شده است.

در این مدت بیش از ۱۳۰ واحد راکد کهگیلویه و بویراحمد در بخش های مختلف با اجرای مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان به چرخه تولید بازگشته اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟