اصحاب رسانه خود را آلوده جناح های سیاسی و احزاب نکنند


اصحاب رسانه خود را آلوده جناح های سیاسی و احزاب نکنند

کرج - ایرنا - رییس سازمان بسیج رسانه استان البرز گفت: اتحاد و همدلی اصحاب رسانه زمانی می تواند سودمند و موثر باشد که آن ها خود را آلوده جناح های سیاسی، گروه ها و احزاب نکنند.

ابراهیم نوروزی فر روز یکشنبه در نخستین نشست اعضای شورای سازمان بسیج رسانه استان که با محوریت اهداف، دستورالعمل ها و ماموریت های جدید بسیج رسانه استان برگزار شد، تقویت و ارتقا کیفی بسیج رسانه را مشارکت ،همدلی ، همفکری و همراستا بودن تک تک اعضا برشمرد و اظهار کرد: اهداف وماموریت های جدید سازمان باید به بهره گیری از خردجمعی و مشارکت مستمر اعضا در جایگاه خود ملموس شود.

وی با خاطرنشان کردن این که مطلب که، افق های روشنی پیش روی سازمان بسیج رسانه پیش بینی می شود، گفت: دست یابی به اهداف مدنظر بسیج رسانه ،جز با حضور اصحاب رسانه و بهره مندی از آرای فکری و مسثمر ثمر آنان محقق نخواهد شد.

نوروزی فر، سازمان بسیج رسانه را بستری مناسب برای بیان نقطه نظرات اصحاب رسانه با بهره گیری از گفتمان همدلی و اتحاد دانست و افزود: اتحاد و همدلی اصحاب رسانه می تواند در تحقق بهتراهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موثر واقع شود.

رییس بسیج رسانه البرز با تاکید این که یکی از فاکتورهای بسیج رسانه عدم ورود و پیروی اصحاب رسانه از هر حزب و گروه سیاسی که به نوعی شالوده نظام را به مخاطره اندازد می باشد، تصریح کرد: اتحاد و همدلی زمانی می تواند سودمند و موثر باشد که، اصحاب رسانه خود را آلوده جناح های سیاسی، گروه ها و احزاب نکنند.

محور دیگر سخنان این مسوول به شعار سال جاری (جهش تولید) اختصاص یافت و اذعان داشت: بسیج رسانه البرز به همت اصحاب رسانه در راستای این شعار از سوی مقام معظم رهبری مطالبه گری از مسوولین را روان سازی خواهند کرد .

نوروزی با یادآوری این مطلب که، هدف از تشکیل بسیج رسانه تبیین محورهای موضوعی مفید و استفاده از ایده های خلاقانه و مثمرثمر رسانه ای با میدان داری اصحاب رسانه می باشد،خاطرنشان کرد: باید با مشارکت تک تک اعضا مسیر را به سمتی هدایت کنیم که بتوان نیروهای خوش فکر رسانه ای با فراخ بال ایده های خلاق خود را عملیاتی نموده تا در سایه این ایده ها بتوان کارهای بزرگی را درراستای پیشرفت و رشد کیفی کشور انجام داد.

«ادامه دادن خط امام و رهبری جز با حفظ فرهنگ بسیجی امکان پذیر نخواهد بود» دیگر مطلبی بود که رییس بسیج رسانه البرز به ان اشاره کرد و تاکید کرد: باید به این موضوع توجه داشت که، شاکله بسیج یعنی حضور بی چون و چرای مردم و استفاده از ایده ها و آراء جمعی سودمند، لذا لازمه این امر در بنیان بسیج رسانه استان این است که، اصحاب رسانه مشکلات خود را در فضایی که خودشان برای خود تعریف کرده اند بازگو نمایند تا بتوان با همدلی و مشارکت به مشکلات آنها جامه رسیدگی تن کرد.

وی در بخش دیگری یادآور شد: سازمان بسیج رسانه البرز با ۵۲۴نفرعضو رسانه ای، قطعا در جایگاهی قرار دارد که می تواند برای تعالی فعالیت های رسانه ای استان اهتمام ورزد و با گام های موثر خود در صدد رفع معضلات و مشکلاتی که گاهی گریبان گیر اصحاب رسانه می شود، برآید.

برگزاری جشنواره ابوذر و در پی آن برنامه ریزی گام به گام روزخبرنگار دیگر موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها