تحقق گازرسانی ایمن و پایدار در استان اصفهان


 تحقق گازرسانی ایمن و پایدار در استان اصفهان

مدیر شرکت گاز استان اصفهان، با اشاره به روند مثبت گازرسانی در سطح این استان گفت: هدف ما، حفظ گازرسانی پایدار و ایمن است.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، در مراسم تودیع و معارفه معاون مهندسی و اجرای طرح ها و رئیس خدمات فنی مهندسی شرکت گاز استان اصفهان، مدیرعامل این شرکت با تاکید بر همدلی و داشتن تعهد در کار بیان داشت: خوشبختانه کارکنان معاونت مهندسی این شرکت از دانش فنی و تخصص خوبی برخوردار هستند.

علوی گفت: شرکت گاز استان اصفهان یکی از بزرگترین توزیع کنندگان گاز طبیعی در سطح کشور به شمار می رود و در حال حاضر 110 شهر و 1060 روستای استان، در مجموع بیش از یک میلیون و 870 مشترک از نعمت گاز برخوردار هستند .

وی، ادامه داد: ارائه خدمات مبتنی برکیفیت در این شرکت از اهمیت بالایی برخوردار است و برای مجموعه ای که صاحب جایزه سرآمدی و بهبود مستمر وزارت نفت در سطح تندیس است و در مسیر تعالی حرکت می کند، توجه به کیفیت خدمات در همه بخش ها اعم از؛ بازاریابی، طراحی و نقشه کشی، اجرای پروژه ها، فنی، نظارت ها، بازرسی ها، ترمیم ترانشه ها، امور پیمان ها، کالا و ... اجتناب ناپذیر است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، با تاکید بر کار تیمی، مدیریت دانش و انتقال تجربیات به یکدیگر افزود: رمز اصلی و مقدم موفقیت یک تیم، داشتن صداقت، گذشت و یکرنگی است، دانش و تخصص کارکنان زمانی نتیجه مطلوب دارد که بر پایه اصول اخلاقی باشد.

مهندس علوی، با بیان اینکه معاونت مهندسی و اجرای طرح ها جایگاه استراتژیک و راهبردی در این مجموعه دارد، افزود: کارکنان این بخش باید از نظر چابکی و مسئولیت پذیری در صدر باشند و دانش فنی خود را مطابق با تکنولوژی و دانش های نوین همواره بروز رسانی نمایند.

در این نشست از زحمات غلامرضا اسماعیلیان به عنوان معاون سابق مهندسی و اجرای طرح های این شرکت که پس از 35 سال خدمت به افتخار بازنشستگی نائل آمده تقدیر و تشکر شد و حکم معاون جدید و رئیس خدمات فنی مهندسی قرائت گردید.

لازم به ذکر است، محمدرضا حسن پور به عنوان سرپرست معاونت مهندسی و اجرای طرح ها و محمد عسگرزاده به عنوان سرپرست خدمات فنی و مهندسی شرکت گاز استان اصفهان منصوب و معرفی شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟