ادامه سرقت اراضی فلسطینان بدست صهیونیست‌های شهرک نشین


العالم: صهیونیست‌های شهرک نشین همچنان به سرقت زمین‌های فلسطینیان در کرانه باختری اشغالی رود اردن ادامه می‌دهند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما به نقل از تلویزیونی العالم‎‎؛ صهیونیست‌های شهرک نشین با حمایت نظامیان رژیم صهیونیستی به تصاحب زمین‌های فلسطینیان در کرانه باختری اشغالی رود اردن اردن ادامه می‌دهند.
دفتر ملی دفاع از سرزمین و مقاومت در برابر شهرکسازی وابسته به سازمان آزادیبخش فلسطین (ساف) اعلام کرد شهرک نشینان اسرائیلی با حمایت نظامیان اشغالگر و در چارچوب نقشه‌های الحاق بخش‌هایی از کرانه باختری اشغالی رود اردن و نیز دره اردن به سرزمین‌های اشغالی ۱۹۴۸ میلادی برای ایجاد شهرک‌های جدید دست به کار شده اند.
در این گزارش آمده است: شهرک نشینان، کار ایجاد کانون‌های جدید شهرک نشینی و تثبیت این کانون‌ها را در مناطق مختلف کرانه باختری آغاز کرده اند و هدفشان آن است که طرف فلسطینی را در عمل انجام شده قرار دهند و در قالب طرح بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به سرزمین های اشغالی ملحق کنند.
خبرنگار العالم در حالی که از منطقه مزرعه غربی در شمال غربی شهر رام الله گزارش می داد افزود: آنچه در تصویر می‌بینید مجموعه‌ای از شهرک نشینان هستند که یک کانون شهرکی در اینجا و در اراضی فلسطینیان متعلق به ساکنان منطقه مزرعه غربی ایجاد کرده اند. ارتش اسرائیل از شهرک نشینانی که این اراضی را با مستقر کردن خانه‌های سیار بر روی اراضی فلسطینیان تصاحب کرده اند، حمایت می‌کند.
عبد الله ابو رحمه هماهنگ کننده شورای مقاومت در برابر دیوار حائل و شهرکسازی گفت: «گروه‌های تندروی شهرک نشین به شدت در تلاشند طرف فلسطینی را در عمل انجام گرفته قرار دهند. هدفشان سرقت اراضی است و اگر هم سرقت اراضی میسر نشد غرامت‌های زیادی دریافت کنند.»
مرکز دفاع از اراضی وابسته به ساف فاش کرد عملیات ساخت و ساز کانون‌های شهرک نشینی در کرانه باختری در آستانه الحاق بخشی از اراضی فلسطینیان به رژیم اشغالگر اسرائیل با سرعت در حال اجراست. این مرکز اعلام کرد کار ساخت و ساز در اراضی فلسطینیان با موافقت و حمایت ارتش اسرائیل صورت می‌گیرد.
عماد ابو عواد کارشناس امور اسرائیل گفت: «کار الحاق عملا در حال اجراست و کانون‌های شهرک نشینی به صورت ماهانه در حال ایجاد و توسعه است و رژیم صهیونیستی از شهرک نشینان با ارائه خدماتی مانند آب و تأمین امنیت حمایت می‌کنند.»
خبرنگار العالم دردر پایان افزود: اشغالگران با سرعت در حال حرکت در مسیر الحاق هستند اگر چه در حرف، می‌گویند چنین کاری نمی‌کنند. شاید برخی مواقع از الحاق به علت کرونا و اختلافات سیاسی در میان مقامات صهیونیستی صحبت نمی‌شود، اما در عمل کار تصاحب زمین‌های فلسطینان و الحاق و یهودی سازی حتی یک ساعت هم متوقف نشده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


واکنش حکیم به وتوی عضویت فلسطین در سازمان ملل توسط آمریکا