میلگرد 4 هزار تومان گران شد


رئیس اتحادیه فروشندگان آهن و فولاد با بیان اینکه در حال حاضر قیمت هر کیلو میلگرد به بیش از 11 هزار تومان رسیده است، افزود: این رقم در حالی در بازار به ثبت رسیده که دو هفته پیش قیمت هر کیلو میلگرد 7900 تومان بود.

حمیدرضا رستگار، با اشاره به اینکه روند افزایش قیمت در بازار آهن غیر منطقی است، اظهار داشت: عدم عرضه شمش فولاد در بورس به همراه افزایش قیمت دلار عاملی شده تا قیمت آهن و میلگرد در بازار رشد قابل توجهی پیدا کند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر قیمت هر کیلو میلگرد به بیش از 11 هزار تومان رسیده است، افزود: این رقم در حالی در بازار به ثبت رسیده که دو هفته پیش قیمت هر کیلو میلگرد 7900 تومان بود.

به گفته وی، مشاهده بازار نشان می دهد ورق های آهنی بلند که چند هفته پیش 8500 تومان بود به کیلویی 15 هزار تومان رسیده است.

سایر خبر های مفید در 1 روز گذشته

پیشرفت ۹۳ درصدی مسکن مهر و اتمام آن تا پایان سال | 6.3 هزار تاکید روسیه بر اجرای تعهدات خود در چارچوب توافق کاهش تولید نفت با اوپک | 0.2 هزار دسترسی به آمارهای فروش کاسبان اقتصادی با قانون جدید مالیاتی | 0.1 هزار تصویب واگذاری شرکت‌های زیرمجموعه بانک‌ها از طریق سازمان خصوصی‌سازی | 2.9 هزار پاسخ آمریکا به همکاری بلندمدت ایران و چین چه خواهد بود؟ | 0.2 هزار

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز و طلا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دختر امریکاییِ دو سر که با هر دو سرش حرف میزند !