اخطار جدی رعایت فاصله اجتماعی به 10 مرکز تجاری در تهران


اخطار جدی رعایت فاصله اجتماعی به 10 مرکز تجاری در تهران

تهران- ایرنا- استاندار تهران گفت: امروز به 10 مرکز خرید که فاصله گذاری اجتماعی رعایت نمی شود برای آخرین بار تذکر دادیم و در صورت رعایت نکردن، نسبت به پلمپ این مراکز اقدام خواهیم کرد.

انوشیروان محسن بندپی روز دوشنبه در حاشیه بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی سه پروژه آب و فاضلاب در استان تهران افزود: مجتمع های تجاری از مهم ترین مراکز عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی است و دانشگاه های تهران و شهید بهشتی لیست این مراکز را به ما ارائه داده اند که در صورت تداوم پلمپ می شوند.

وی ادامه داد: متاسفانه در ۱۰ روز گذشته بستری شدگان در بخش‌های عادی و ویژه به شکل چشمگیری روند صعودی داشته است که چاره ای جز افزایش نظارت ها بر بازگشایی ها نداریم.

محسنی بندپی تاکید کرد: حمل ونقل عمومی یکی از کانون های انتشار بیماری کرونا است و ضعف این ناوگان مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرده بنابراین خواهش ما از اعضای شورای شهر این است که نسبت به ساماندهی طرح ترافیک و ناوگان حمل و نقل عمومی اقدام کنند.

وی تصریح کرد: در ستاد کرونا تصمیم گرفته شده که تمامی تالارها چه برای مراسم عزا و چه عروسی تعطیل شود و علاوه بر این اماکن،در هیج مسجدی مراسم تحریم برگزار نمی شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر چهره زمین تا آسمون فریبا نادری ! / این اون نیست ! + 2 عکس که نمی شناسیدش !