تامین اجتماعی نقش بسیار مهمی در تعدیل فشارهای اقتصادی وارده بر اقشار آسیب پذیر جامعه دارد


تامین اجتماعی نقش بسیار مهمی در تعدیل فشارهای اقتصادی وارده بر اقشار آسیب پذیر جامعه دارد

نماینده ایرانشهر، سرباز، دلگان، فنوج، بمپور، راسک و بخش های بنت، لاشار، آهوران و آشار در مجلس شورای اسلامی گفت: تامین اجتماعی نقش بسیار مهمی در تعدیل فشارهای اقتصادی وارده بر اقشار آسیب پذیر جامعه ناشی از تحریم دارد.

عبدالناصر درخشان در بازدید از تامین اجتماعی شهرستان ایرانشهر،اظهار داشت: یکی از طرح های بسیار خوب سازمان تامین اجتماعی در سال جهش تولید اجرای طرح بخشودگی جرائم کار فرمایان خوش حساب است.

وی افزود: ارتقای سطح کمی و کیفی خدمات تامین اجتماعی در حوزه های بیمه ای و درمانی نقش بسزایی در رضایتمندی بیمه شدگان را در پی خواهد داشت.

نماینده ایرانشهر، سرباز، دلگان، فنوج، بمپور، راسک و بخش های بنت، لاشار، آهوران و آشار در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: نمایندگان مجلس یازدهم تلاش خواهند کرد تا بیمه شدگان و بازنشستگان تامین اجتماعی در خصوص برخورداری از تعهدات بیمه ای و خدماتی دغدغه ای نداشته باشند.

در این بازدید رییس اداره تامین اجتماعی ایرانشهر با ارائه گزارشی گفت: ۷۰ میلیارد ریال از جرایم واحد های تولیدی این شهرستان از جمله بافت بلوچ، شهرداری، کارخانه آرد، ایران کولا و شرکت حبوبات در سال جهش تولید با هدف حمایت از واحدهای کارگری بخشیده شده است.

سعیده دهمیری افزود: در حال حاضر ۲۲ هزار و۵۷۶ نفر بیمه شده اصلی و هشت هزار و ۹۸۶ مستمری بگیر تحت پوشش تامین اجتماعی ایرانشهر قرار دارند که حدود ۴۰ درصد جمعیت این شهرستان را شامل می شوند.

وی اظهار داشت: چهار هزار و ۳۴۹ کارگاه غیر فعال در این شهرستان وجود دارد که امیدواریم با همکاری متولیان امر این واحدها فعال تا بخشی از مشکل بی کاری جوانان جویای کار حل شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خواص آب هویج که از آن بی‌خبرید