درخشش دانش‌آموزان و فرهنگیان آبادان در هشتمین جشنواره نوجوان سالم خوزستان


درخشش دانش‌آموزان و فرهنگیان آبادان در هشتمین جشنواره نوجوان سالم خوزستان

رمضانی از درخشش و موفقیت در کسب رتبه برتر در هشتمین جشنواره نوجوان سالم استان خوزستان توسط دانش‌آموزان و فرهگیان آبادان خبر داد.

«حبیب‌الله رمضانی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، با اشاره به هشتمین جشنواره جوان سالم خوزستان اظهار کرد: این جشنواره هر ساله در چهار مرحله آموزشگاهی، منطقه‌ای، استانی و کشوری و در دو بخش خلاقیت دانش‌آموزی و ابتکارات مدرسه‌ای اجرا می‌شود.

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش آبادان افزود: خلاقیت دانش‌‌آموزی شامل ایده‌‌پردازی، مقاله با رویکرد پژوهش، نقاشی، روزنامه‌دیواری، عکس، فیلم کوتاه و نرم‌افزار چند رسانه‌ای است.

وی اضافه کرد: در حوزه ابتکارات مدرسه‌ای؛ الگوها و فنون آموزش و تدریس پیشگیری در کلاس درس، منابع کمک آموزشی و فرهنگی پیشگیری و پروژه‌های ابتکاری بوده که فرهنگیان در این بخش در جشنواره شرکت می‌کنند.

رمضانی به کسب رتبه برتر دانش آموزان آبادانی در این جشنواره اشاره کرد و اذعان داشت: دانش‌آموزان دبیرستان فرزانگان مهیا معتمدی‌فر در بخش نقاشی ایرانی_نگارگری، فاطمه مزرعه و شمیم خدایاری در بخش مقاله‌نویسی حائز رتبه اول شدند، زهرا کاظمی آسفه هنرجو هنرستان شهیده مهین دانشیان در بخش عکاسی رتبه دوم را کسب کرد و در بخش ابتکارات همکاران «فیلم مستند تدریس» مرجان قناعت از دبیرستان فرزانگان رتبه دوم را به‌دست آورد.

وی با اشاره به اهداف برگزاری جشنواره جوان سالم خوزستان تاکید کرد: گسترش نهضت فرهنگی پیشگیری از اعتیاد، شناسایی قابلیت دانش‌آموزان در پیشگیری از آسیب‌ها، معرفی دستاوردهای دانش‌آموزان، اولیا و فرهنگیان و معرفی الگوهای موفق در مدارس از جمله اهداف برگزاری جشنواره نوجوان سالم است.

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش آبادان ضمن تبریک به دانش‌آموزان، اولیا، شهروندان و فرهنگیان آبادان ابراز کرد: برنامه‌ریزی و پیگیری‌های معاونت پرورشی و تربیت بدنی، کارشناسی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی این مدیریت در کسب این نتیجه تأثیرگذار بوده و جای تشکر و قدر دانی دارد.

وی اضافه کرد: همچنین اقدامات اجرایی مدیران، معاونان، مربیان پرورشی و رابطین پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی مدارس موجب کسب رتبه‌های استانی شد و بر خود لازم می‌دانم از تلاش‌های بی‌شائبه آنان تشکر و قدردانی کنم.

پایان پیام/660

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم خطرناک و خونسردانه سرقت کابل های برق در خرمشهر / سارق جوان زمینگیر شد + عکس