استقبال چشمگیر کردستانی ها از کتابخوانی در فضای مجازی


استقبال چشمگیر کردستانی ها از کتابخوانی در فضای مجازی

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کردستان با اشاره به فرهنگ بالای کتابخوانی در کردستان گفت: خوشبختانه برنامه های کتابخوانی در فضای مجازی پس از شیوع ویروس کرونا، افزایش چشمگیری یافته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، عبیدالله رستمی ظهر امروز دوشنبه در دیدار مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کردستان اظهار داشت: این دو نهاد فرهنگی با همکاری و هماهنگی در اجرای برنامه های فرهنگی بویژه در حوزه کتاب و کتابخوانی می‌توانند در ارتقای سرانه مطالعه استان نقش تاثیر گذاری داشته باشند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: فعالیت کتابخانه‌ای عمومی لازمه توسعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی و افزایش سرانه مطالعه از عوامل مهم در توسعه فرهنگی است.

وی اضافه کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان از کتابخانه های عمومی به صورت ویژه حمایت می‌کند تا بتوانیم به هدف مشترک که کمک به توسعه فرهنگی استان است سریعتر و آسان تر دست پیدا کنیم.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کردستان نیز با اشاره به اجرای برنامه های متنوع کتابخوانی در فضای مجازی، گفت: این برنامه‌ها به ویژه از زمان شیوع ویروس کرونا به شدت افزایش داشته و کردستانی‌ها استقبال خوبی از آن داشته‌اند.

محمد مخدومی با اشاره به لزوم تعامل بین دستگاهی در راستای تسریع و تسهیل در دستیابی به اهداف اظهار داشت: کتابخانه های عمومی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان همواره تعامل و همکاری خوبی با یکدیگر داشته اند.

وی افزود: نهادهای فرهنگی و متولیان کتاب و کتابخوانی باید با اجرای برنامه های اثرگذار و کاربردی فرهنگی به نهادینه سازی فرهنگ مطالعه در جامعه کمک کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پخش زنده فوتبال آتالانتا - لیورپول 30 فروردین 1403