دریافت پول هنگام نام نویسی دانش آموزان در کهگیلویه و بویراحمد ممنوع است 


دریافت پول هنگام نام نویسی دانش آموزان در کهگیلویه و بویراحمد ممنوع است 

یاسوج- ایرنا- مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: دریافت هرگونه وجه نقد به جز پول کتاب و هزینه بیمه هنگام نام نویسی دانش آموزان در این استان ممنوع است. 

هادی زارع پور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برخورد با مدیران مدارس کهگیلویه و بویراحمد که این موضوع را رعایت نکنند، قاطع خواهد بود.

وی افزود: نظارت دقیق بر فرآیند ‌نام نویسی دانش آموزان در کهگیلویه و بویراحمد یکی از مهمترین وظایف و رسالت های واحد ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش این استان است.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: کارشناسان واحد ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات این اداره کل به طور مستمر نحوه فعالیت مدارس استان در زمینه نام نویسی دانش آموزان را رصد می کنند.

زارع پور عنوان کرد: علاوه بر این نیز به منظور رعایت حقوق والدین و دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد در فرآیند نام نویسی یکی از اولیای عضو انجمن اولیا و مربیان استان در هر مدرسه به عنوان ناظر افتخاری با ستاد نام نویسی همکاری می کنند.

وی ابراز داشت: رعایت کامل نکات بهداشتی و حفظ فاصله گذاری اجتماعی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد هنگام نام نویسی از سوی دانش آموزان، اولیای آنها و عوامل اجرایی الزامی است.

زارع پور گفت: اولیای دانش‌ آموزان کهگیلویه و بویراحمد هرگونه موارد تخلف هنگام نام نویسی را به واحدهای ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره آموزش و پرورش ۱۳ شهرستان‌ و منطقه آموزشی این استان و یا به ستاد نام نویسی اداره کل آموزش و پرورش استان از طریق شماره تلفن ۳۳۲۲۲۰۳۸-۰۷۴ اطلاع دهند تا پیگیری شود.

تعداد دانش آموزان پسر و دختر مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم کهگیلویه و بویراحمد در سال تحصیلی ۱۳۹۹ - ۱۳۹۸ افزون بر ۱۶۱ هزار نفر بوده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز