تصویری جالب از ستاره بارسا در کنار همسرش


تصویری جالب از ستاره بارسا در کنار همسرش

فرنکی دی یونگ هافبک هلندی به بهانه گذشت یک سال از انتقالش به بارسلونا و سفرش به اسپانیا تصویری خندان از خودش و نامزدش در شبکه های اجتماعی منتشر کرد. نوشته تصویری جالب از ستاره بارسا در کنار همسرش اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

تصویری جالب از ستاره بارسا در کنار همسرش

تصویر خندان دی یونگ و نامزدش به بهانه یک ساله شدن زندگی در بارسلونا
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | ۱۹:۲۵
تصویری جالب از ستاره بارسا در کنار همسرش

فرنکی دی یونگ هافبک هلندی به بهانه گذشت یک سال از انتقالش به بارسلونا و سفرش به اسپانیا تصویری خندان از خودش و نامزدش در شبکه های اجتماعی منتشر کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دی یونگ ستاره تیم فوتبال بارسا در صفحه توئیترش تصویری از خودش با چهره ای خندان در کنار نامزدش میکی کیمنی منتشر کرده و ابراز امیدواری کرده تا مدت زیادی در بارسلونا بماند. او نوشته است:

” امروز اولین سالگرد شروع زندگی ما در بارسلونا است. امیدوارم که سالهای بسیار بیشتری در این جا باشیم.”

تصویری جالب از ستاره بارسا در کنار همسرش

دی یونگ که فقط ۲۳ سال سن سن دارد تا سال ۲۰۲۴ با بارسلونا قرارداد دارد و به نظر می رسد که از زندگی در اسپانیا خیلی خوشحال است.

این هافبک هشت بازی اخیر بارسلونا را به علت مصدومیت از دست داده است. او در اولین بازی بعد از قرنطینه در مقابل مایورکا مصدوم شد اما پنجشنبه و در بازی ماقبل آخر لالیگا مقابل اوساسونا در نیوکمپ می تواند دوباره بازی کند.

ستین پیش از بازی با وایادولید اعلام کرده بود که دی یونگ از مصدومیتش ریکاوری کرده و می توانست مقابل وایادولید بازی کند اما در نهایت کادر پزشکی تصمیم گرفتند که در مورد این هافبک هلندی ریسک نشود. با این وجود به نظر می رسد که بازی مقابل اوساسونا زمانی برای بازگشت دی یونگ به میادین باشد که البته قطعا تمرکز اصلی خود را روی بازی حساس برگشت مقابل ناپولی در چمپیونزلیگ خواهد گذاشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طرفداری عجیب شیلا خداداد از تتلو / او را خیلی دوست دارم ! + عکس