اخبار کوتاه خراسان شمالی


اخبار کوتاه خراسان شمالی

بجنورد- ایرنا- فرمانده انتظامی اسفراین از توقیف 2 دستگاه خودرو نیسان حامل پنج هزار و 85 کیلوگرم سنگ معدنی قاچاق سرب به ارزش بیش از 335 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.  

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مجید یگانه پور روز دوشنبه اظهار داشت: ماموران پاسگاه انتظامی عباس آباد در حین گشت زنی در حوزه استحفاظی موفق به شناسایی این خودروها شده و در بازرسی از آنها این میزان مواد قاچاق معدنی را کشف و در این خصوص ۲ متهم را دستگیر و بعد از تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل دادند.

وی افزود: خودرو متهمان توقیف و سنگ معدن کشف شده تحویل اداره صنعت و معدن شهرستان اسفراین شد.

ذخایر سرب و روی معدن ثبت نشده آلبلاغ اسفراین، در بیش از یکسال اخیر هدف دست اندازی و برداشت غیرمجاز سودجویان و برخی افراد محلی قرار گرفته که به دلیل عدم رعایت اصول ایمنی در برداشت و ریزش چندین باره کوه، تاکنون به مرگ ۶ نفر و مصدومیت شماری دیگر انجامیده است.

در یک سال گذشته ۱۷۰ تن سنگ معدن سرب و روی قاچاق، که از معدن آلبلاغ اسفراین برداشت شده بود، کشف شده است.

برق مرگ جوان ۲۹ ساله بجنوردی را رقم زد

فرمانده انتظامی بجنورد از مرگ جوانی ۲۹ ساله بر اثر برق گرفتگی خبر داد و گفت: این حادثه امروز در یکی از روستاهای اطراف بجنورد روی داد که با دریافت گزارش آن ماموران پاسگاه انتظامی قتلیش به همراه عوامل امدادی به محل اعزام شدند.
به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد غلامی افزود: تحقیقات اولیه مشخص کرد این جوان ۲۹ ساله هنگام جوشکاری در منزل پدرش دچار برق گرفتگی شده و درگذشته است که علت دقیق تر بروز این حادثه در دست بررسی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ویدیو / دلخوری رابعه اسکویی از مازیار لرستانی پس از شایعه ازدواج‌شان