اطلاعیه مجمع نمایندگان استان همدان درباره درگذشت نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ بر اثر کرونا


مجمع نمایندگان استان همدان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با صدور اطلاعیه ای درگذشت عیسی جعفری نماینده مردم بهار و کبودراهنگ را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از همدان ؛ مجمع نمایندگان استان همدان در مجلس شورای اسلامی در پی درگذشت عیسی جعفری نماینده مردم بهار و کبودراهنگ پیام تسلیت صادر کرد.

در این پیام آمده است:

انالله و انا الیه راجعون

خبر ارتحال غم بار همکار عزیز و خدوم جناب آقای حاج عیسی جعفری نماینده مردم شریف شهرستان‌های بهار و کبودرآهنگ در مجلس هشتم و یازدهم که عمر مفید خود را در سنگرهای متعدد فرمانداری، نمایندگی مجلس و دیوان محاسبات برای خدمت‌رسانی به مردم عزیز صرف کرد و در این راه سر از پا نمی‌شناخت همه ما را داغدار کرد.

آن یار سفر کرده که از یادگاران دوران دفاع مقدس نیز بود همواره دغدغه حل مشکلات مردم رنج‌کشیده را داشت و در کارنامه خود به جز خدمت‌سانی صادقانه و نام نیک چیزی به جا و باقی نگذاشت.

بدینوسیله ضمن عرض تسلیت به مردم شریف بهار و کبودراهنگ برای آن مرحوم علو درجات و برای خانواده داغدارش بویژه فرزندان گرامی و همسر محترمشان صبر جزیل، از خداوند منان مسئلت داریم.

لازم به ذکر است، مرحوم عیسی جعفری در سن ۵۹ سالگی به علت ابتلا به ویروس کرونا در یکی از بیمارستانهای تهران دارفانی را وداع گفت.

48

کد خبر 1409851

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سلام...