پیام تبریک مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به مناسبت فرا رسیدن روز بهزیستی و تامین اجتماعی


پیام تبریک مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به مناسبت فرا رسیدن روز بهزیستی و تامین اجتماعی

بیست و پنجم تیر در تقویم جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز بهزیستی و تامین اجتماعی نامگذاری شده است. دو نهاد حمایتگر که باهدف تحقق عدالت اجتماعی، حفظ کرامت انسانی و ارتقاء شاخص های رفاه اجتماعی فعالیت می کنند.

به گزارش خبرآنلاین از کیش :

به نام خدا

بیست و پنجم تیر در تقویم جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز "بهزیستی و تامین اجتماعی "نامگذاری شده است. دو نهاد حمایتگر که باهدف تحقق عدالت اجتماعی، حفظ کرامت انسانی و ارتقاء شاخص های رفاه اجتماعی فعالیت می کنند و با پیاده سازی برنامه های جامع در زمینه اصول بهداشت فردی و اجتماعی، سالم سازی محیط زندگی و معرفی عوامل تهدید بنیان سلامت جامعه، از ارکان مهم توسعه و پیشرفت اقتصادی و اجتماعی جامعه محسوب می شوند.

سازمان بهزیستی نهادی پویا، تحول‌گرا و برنامه ‌محوراست که با اقدامات توانمندسازانه و پیشگیرانه ، استفاده بهینه از امکانات وجلب حمایت سازمان‌های مردم نهاد و خیرین، شبکه خدمات اجتماعی را در سراسر کشور توسعه داده و در مسیر ایجاد بستر مناسب جهت پیشگیری و کنترل آسیب های اجتماعی، توانبخشی و ایجاد نشاط و شادی در جامعه گام های موثری بر داشته است.

تامین اجتماعی نیز با ایجاد امنیت و ثبات اقتصادی در بهبود شاخص های اقتصادی، ارتقاء تولید ملی و عدالت اجتماعی نقش مهمی دارد .

ضمن تبریک روز بهزیستی و تامین اجتماعی به همه تلاشگران و فعالان این عرصه درسراسرکشور به ویژه جزیره کیش ، از تلاش ها و زحمات خالصانه این عزیزان صمیمانه قدردانی نموده، سربلندی و توفیق روز افزون آنان را از درگاه خداوند منان خواستارم.

غلامحسین مظفری

رییس هیات مدیره ومدیرعامل

48

کد خبر 1409877

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در