واکنش مهرداد عبدی به درگیری با جلالی


واکنش مهرداد عبدی به درگیری با جلالی

مهرداد عبدی هافبک تیم گل‌گهر سیرجان گفت: در دو بازی اخیر خوب کار کردیم اما چون فشار روی تیم وجود دارد نتوانستیم به گل برسیم. نوشته واکنش مهرداد عبدی به درگیری با جلالی اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

واکنش مهرداد عبدی به درگیری با جلالی

مهرداد عبدی: از شرایط بازی عصبانی بودم اما با سرمربی درگیری نداشتم ؛ گل‌گهر استرس دارد
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | ۱۸:۱۵
واکنش مهرداد عبدی به درگیری با جلالی

مهرداد عبدی هافبک تیم گل‌گهر سیرجان گفت: در دو بازی اخیر خوب کار کردیم اما چون فشار روی تیم وجود دارد نتوانستیم به گل برسیم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مهرداد عبدی در گفت‌وگویی در مورد شرایط فعلی تیم گل‌گهر اظهار داشت:

شرایط خوبی نداریم. بازی‌هایی را که باید امتیاز می‌گرفتیم از دست دادیم و به همین خاطر در هفته‌های آینده محکوم به برد هستیم. بازی‌های سختی پیش‌روی ما قرار دارد. فشار عجیبی روی تیم است ولی امیدواریم خدا کمک کند و بتوانیم امتیاز بگیریم تا تیم را در لیگ برتر نگه داریم.

مهرداد عبدی در مورد نوسان گل‌گهر پیش از تعطیلات کرونا و پس از آن تصریح کرد:

قبل از تعطیلات به هماهنگی خیلی خوبی رسیده بودیم، دو بازی مهم را هم بردیم و امتیازات خوبی جمع کرده بودیم اما بعد از تعطیلات کرونا نتوانستیم شرایط قبل را داشته باشیم. همه چیز از بازی سپاهان شروع شد. در این بازی یک گل بد خوردیم و شیرازه تیم ما از هم پاشیده شد. سراسیمه حمله کردیم، پنالتی دادیم و باز هم گل خوردیم. در نیمه اول این بازی خوب نبودیم اما نیمه دوم بازی بهتری انجام دادیم.

وی ادامه داد:

‌ مقابل پدیده نسبت به بازی با سپاهان خیلی خوب بازی کردیم. موقعیت هم داشتیم اما به گل نرسیدیم و بعد از آن روز غافلگیری در دقایق پایانی بازی گل خوردیم. در بازی با پیکان هم در ۱۰دقیقه اول دو سه موقعیت خوب داشتیم و می‌توانستیم به گل برسیم اما این اتفاق نیفتاد. یک توپ روی دروازه ما آمد و گل شد. در این بازی توپ و میدان دست ما بود، اما حریف روی ضدحمله دو توپ آورد و هر دوی آنها گل شد. متاسفانه در زمان‌های بدی گل خوردیم. یک گل در شروع نیمه اول و یک گل هم در شروع نیمه دوم دریافت کردیم که نشان می‌دهد تیم ما تمرکز کافی را ندارد. باید این نتیجه را در بازی‌های بعدی جبران کنیم. واقعا حیف است گل‌گهر سقوط کند.

مهرداد عبدی هافبک گل‌گهر در مورد داوری این مسابقه اظهار داشت:

من گل اول آن‌ها را ندیدم ولی دفاع راست ما گفت قبل از ارسال توپ از خط زمین رد شده بود که داور اوت نگرفت. اما گل تیم خودمان که با ضربه سر یونس شاکری وارد دروازه شد را به خوبی دیدم. توپ حدود ۳۰سانتی‌متر داخل دروازه حریف رفته بود اما نمی‌دانم چرا داور گل نگرفت. اشتباه کرد یا ندید؟ نمی‌دانم اما واقعا حق ما باخت آن هم با نتیجه دو بر صفر نبود و باید این بازی را می‌بردیم.

مهرداد عبدی در مورد اینکه آیا هنگام تعویض در این بازی با سرمربی گل‌گهر جروبحث و درگیری داشته عنوان کرد:

نه هیچ جر و بحثی نبود. کمی فشار بازی روی من بود و از شرایط مسابقه عصبانی بودم. هنگام تعویض ناراحت بودم و سرمربی هم ناراحت بود که چند ثانیه بیشتر طول نکشید. درگیری وجود نداشت و اصلا چرا باید در این شرایط این اتفاق بیفتد؟ حرف خاصی هم به هم نزدیم.

هافبک گل‌گهر در مورد اینکه آیا با مسئولان باشگاه صحبتی در این مورد داشته، گفت:

‌نه من بعد از آن بازی با کسی صحبت نکرده‌ام و چیزی هم در این مورد نشنیده‌ام. ان‌شاالله هرچه پیش می‌آید خیر باشد.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود تعدادی از بازیکنان از جمله خودش، به تعویض نشدن منشا اعتراض دارند و این موضوع باعث درگیری در رختکن هم شده، اظهار داشت:

نه، هیچ درگیری در رختکن نبود. ما یک تیم هستیم و همه بچه‌ها با هم رفیقند. شاید چون شرایط بد شده این صحبت‌ها را مطرح می‌کنند و می‌خواهند حاشیه‌سازی کنند. اینکه می‌گویند تعدادی از بازیکنان به کم‌کاری منشا اعتراض دارند و می‌گویند در زمین نمی‌دود، اصلا درست نیست. من با منشا رفیق هستم. همه بچه‌ها تلاش می‌کنند ولی متأسفانه فعلا نتیجه نگرفته‌ایم.

مهرداد عبدی هافبک گل‌گهر در مورد استعفای مجیدجلالی عنوان کرد:

دیروز شنیدم مجید جلالی استعفا داده، نمی‌دانم چه کسی را می‌خواهند به جای او بیاورند و نمی‌دانیم تمرینات چگونه برگزار می‌شود اما به هر حال تعویض سرمربی در اختیارات باشگاه است و امیدوارم هر چه اتفاق می‌افتد به صلاح تیم باشد. این تیم اگر سقوط کنند همه ما ضرر می‌کنیم. من در مورد سرمربیگری تیم نظری ندارم. مدیریت باشگاه هر چه صلاح بداند را انجام می‌دهد و درست نیست من در این مورد صحبت کنم.

مهرداد عبدی در مورد بازی این هفته گل‌گهر مقابل شاهین بوشهر عنوان کرد:

بازی سختی داریم. شرایط ما طوری شده که باید همه بازی‌ها را ببریم. تا قبل از بازی با پیکان همه چیز دست خودمان بود اما از این به بعد شرایط طوری است که باید ببریم و به نتیجه تیم‌های دیگر هم نگاه کنیم. شرایط کمی از دست ما خارج شده اما در هر صورت باید بازی‌هایمان را ببریم. با یک برد خوب شرایط ما خیلی بهتر می‌شود و می‌توانیم به شرایط قبلی برگردیم. تیم ما الان در استرس است. در دو بازی اخیر خوب کار کردیم اما چون فشار روی تیم وجود دارد نتوانستیم به گل برسیم. امیدوارم بتوانیم از بازی خانگی مقابل شاهین دست پر خارج شویم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403