کمک شایان کرونا به ستاره سایپا


حامد فلاح‌زاده دروازه‌بان تیم فوتبال سایپا گفت: قبل از کرونا مصدومیت داشتم و تعطیلات کرونایی کمک کرد به مسابقات برسم. نوشته کمک شایان کرونا به ستاره سایپا اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

کمک شایان کرونا به ستاره سایپا

حامد فلاح‌زاده : کرونا کمک کرد به مسابقات برسم!
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | ۱۸:۳۷
کمک شایان کرونا به ستاره سایپا

حامد فلاح‌زاده دروازه‌بان تیم فوتبال سایپا گفت: قبل از کرونا مصدومیت داشتم و تعطیلات کرونایی کمک کرد به مسابقات برسم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حامد فلاح‌زاده در خصوص بازی تیم فوتبال سایپا با شهرخودرو اظهار داشت:

این بازی برای ما خیلی حساس بود با توجه به شرایط جدول امتیاز این بازی را لازم داشتیم. شروع خوبی داشتیم وقتی گل را خوردیم شرایط عوض شد و تغییر سیستم دادیم. موقعیت‌های زیادی را خلق کردیم و یک پنالتی را هم خراب کردیم. حق‌مان در این بازی برد بود. شهرخودرو فشار چندانی نیاورد و تیم ما روز خوبش را سپری کرد. توانستیم در یک بازی خارج از خانه با امتیاز به خانه برگردیم.

حامد فلاح‌زاده افزود:

در سه بازی بعد از تعطیلات روند خیلی خوبی داشتیم، سه بازی سنگین را انجام دادیم و همه فکر می‌کردند سایپا امتیاز می‌دهد و به ته جدول سقوط می‌کند. ما با سه تیمی که درگیر سهمیه آسیا بودند بازی داشتیم و توانستیم در این بازی‌ها نبازیم. تیم ما به این شخصیت رسیده که باختن از ذهن جوانان تیم‌ دور شود و امیدوارم در هفته‌های آتی نتایج بهتری را کسب کنیم.

حامد فلاح‌زاده دروازه‌بان سایپا خاطرنشان کرد:

تیم ما خیلی جوان است، بازیکنان باید به یک خودباوری برسند که می‌شود در بازی‌های سخت نتیجه گرفت و امتیاز نداد. می‌شود از تیم‌هایی که در جدول پایین‌تر هستند امتیاز گرفت.

حامد فلاح‌زاده در رابطه با بازی آینده تیم سایپا با پیکان عنوان کرد:‌

بازی‌مان با پیکان مهمترین بازی فصل است و این دو تیم حساس‌ترین بازی فصل‌شان را پشت سر می‌گذارند.

وی در رابطه با عملکردش در سه بازی گذشته عنوان کرد:

قبل از تعطیلی لیگ به دلیل کرونا من به دلیل مصدومیت از میادین دور بودم. در تعطیلات کرونا توانستم به شرایط اولیه بازگردم و با توجه به تمریناتی که در خانه انجام دادم به تمرینات بازگردم. یک ماه تمرینات بدنسازی، مصدومیتم را پشت سر گذاشتم و توانستم به شرایط نرمال گذشته بازگردم. با توجه به زحماتی که اشکان نامداری و خط دفاعی تیم‌مان کشیدند توانستم شرایطی را داشته باشم که به تیم کمک کنم و تیم نتیجه لازم را کسب کند.

دروازه‌بان تیم فوتبال سایپا در رابطه با پیشنهادها برای فصل بعد اظهار داشت:

در مقطعی هستیم که تعداد گلرهای باکیفیت در لیگ خیلی کم است؛ همه تیم‌های بزرگ به این نکته رسیده‌اند که حتما باید گلر مطمئن داشته باشند. من در حال حاضر می‌خواهم این فصل را با شرایط خیلی خوبی بگذرانم و بعد از آن به فصل بعد فکر کنم. قرارداد من این فصل با سایپا به پایان می‌رسد و بعد از اتمام لیگ در خصوص فصل آینده تصمیم‌گیری می‌کنم.

حامد فلاح‌زاده در رابطه با خطر سقوط سایپا گفت:

ما اصلا به سقوط فکر نمی‌کنیم و مطمئنا امتیازهای لازم را می‌توانیم کسب کنیم.

وی در مورد مدیریت جدید این باشگاه خاطرنشان کرد:

با آمدن آقای کاشانی شرایط خیلی بهتر شده است. با آمدن‌شان یک پرداختی جدید داشتیم و خدا را شکر شرایط مالی به صورت منظم شده است. سیستم مالی باشگاه خیلی بهتر شده و پاداش‌ها به موقع پرداخت می‌شود. خدا را شکر یک حمیتی در باشگاه شکل گرفته و پرسنل باشگاه با جدیت کارها را دنبال می‌کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر