رادوشوویچ: همیشه رابطه خوبی با علیرضا داشتم/ بیرانوند و آنتورپ کنار هم روزهای خوبی را تجربه خواهند کرد


رادوشوویچ: همیشه رابطه خوبی با علیرضا داشتم/ بیرانوند و آنتورپ کنار هم روزهای خوبی را تجربه خواهند کرد

پرسپولیس نیوز: دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بیرانوند می‌تواند درخشش را در فوتبال اروپا هم ادامه دهد و علیرضا با باشگاه بلژیکی روزهای خوبی را تجربه خواهد کرد. بوژیدار رادوشوویچ در فصل اول حضور علیرضا بیرانوند و تنها چند هفته پس از او به پرسپولیس پیوست تا در کنار او وظیفه حفاظت از دروازه پرسپولیس را به عهده داشته باشد. این دو دروازه‌بان...

رادوشوویچ: همیشه رابطه خوبی با علیرضا داشتم/ بیرانوند و آنتورپ کنار هم روزهای خوبی را تجربه خواهند کرد
رادوشوویچ: همیشه رابطه خوبی با علیرضا داشتم/ بیرانوند و آنتورپ کنار هم روزهای خوبی را تجربه خواهند کرد

پرسپولیس نیوز: دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بیرانوند می‌تواند درخشش را در فوتبال اروپا هم ادامه دهد و علیرضا با باشگاه بلژیکی روزهای خوبی را تجربه خواهد کرد.

بوژیدار رادوشوویچ در فصل اول حضور علیرضا بیرانوند و تنها چند هفته پس از او به پرسپولیس پیوست تا در کنار او وظیفه حفاظت از دروازه پرسپولیس را به عهده داشته باشد.

این دو دروازه‌بان چهار سال در کنار یکدیگر تمرین کردند و با حضور آنها، پرسپولیس توانست قهرمانی‌های متعدد را کسب کند. علیرضا بیرانوند پس از ۴ سال از پرسپولیس جدا شد و به فوتبال بلژیک رفت.

بوژیدار رادوشوویچ در گفت‌وگو با ایرنا، در مورد جدایی بیرانوند، حضور این بازیکن در فوتبال اروپا و … صحبت‌هایی را انجام داد که در زیر می‌خوانید.

بیرانوند در نهایت از پرسپولیس جدا شد و به بلژیک رفت. آیا او می‌تواند در فوتبال اروپا موفق عمل کند؟

دلم برای او تنگ خواهد شد و برایش آرزوی بهترین‌ها را دارم. او می‌تواند در فوتبال اروپا هم موفقیت‌هایش را تکرار کند. آنتورپ یکی از بزرگ‌ترین تیم‌های بلژیک است و اعتبار زیادی در فوتبال اروپا دارد. بیرانوند در سال‌های اخیر در فوتبال ایران یک ستاره بود و امیدوارم این درخشش را در فوتبال بلژیک هم ادامه دهد.

آیا او این پتانسیل را دارد که به تیم‌های بزرگ اروپا برود؟

به طور حتم او این پتانسیل را دارد که در تیم‌های سطح اول اروپا بازی کند. هر چند رویال آنتورپ هم باشگاه کوچکی نیست.

آیا آنتورپ انتخاب خوبی برای بیرانوند بود؟

آنتورپ یک باشگاه معتبر در فوتبال بلژیک با گذشته بسیار خوب و عناوین مهم است. آنها تیم خوبی دارند و از حضور مربی و مربی دروازه‌بان‌های خوبی هم بهره می‌برند. بیرانوند و آنتورپ می‌توانند با یکدیگر روزهای خوبی را تجربه کنند.

معمولا در تیم‌ها دروازه‌بان‌های اول و دوم رابطه خوبی با هم ندارند. رابطه تو با بیرانوند چطور بود؟

در این چهار سال ما در کنار یکدیگر روزهای خوبی را به عنوان یک تیم تجربه کردیم و افتخارات زیادی را به دست آوردیم. از دید من این افتخارات بدون این همدلی ممکن نبود. هنگامی که من بازی می‌کردم او من را راهنمایی و حمایت می‌کرد. هنگامی هم که او درون دروازه بود من چنین کاری را می‌کردم. ما رفتار کاملا حرفه‌ای و دوستانه‌ای با هم داشتیم و این اصلی‌ترین عامل موفقیت پرسپولیس بود. نه تنها من و بیرانوند بلکه همه بازیکنان مانند یک خانواده هستیم و یکدل برای رسیدن به هدف می جنگیم.

حضور دو دروازه‌بان آماده در یک تیم چقدر در میزان آمادگی شما تاثیر داشت؟

در این چهار سال ما همدیگر را در تمرینات کمک می‌کردیم. فشار تمرینات بالا بود و رقابت شدیدی وجود داشت. این رقابت در فضای کاملا دوستانه بود و همین فشار تمرینات در کنار یکدیگر هم به من کمک کرد و هم به بیرانوند.

پس از بیرانوند مربیان پرسپولیس از تو به عنوان دروازه‌بان اول برای فصل آتی یاد کرده‌اند.

از آنها به خاطر اعتمادی که به من دارند تشکر می‌کنم. صحبت‌های آنها انگیزه‌ام را دوبرابر کرد. باید من همین روند را ادامه دهم تا این فصل به بهترین نحو ممکن خاتمه بیابد.

با توجه به این موضوع شماره یک را تصاحب خواهی کرد یا همچنان با شماره ۴۴ ادامه می‌دهی؟

در دنیای فوتبال اعداد چندان تاثیری ندارد. فعلا باید ببینیم تا فصل آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد. من ۴۴ را دوست دارم و این عدد برای من خوش یمن است.

تبلیغات زیر خبر پاپ کل اخبار
این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی