عملیات ساخت دومین مرکز آموزشی توسط شرکت چادرملو در اردکان آغاز شد


عملیات ساخت دومین مرکز آموزشی توسط شرکت چادرملو در اردکان آغاز شد

یزد - ایرنا - عملیات عمرانی ساخت دومین مرکز آموزشی از سوی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو روز دوشنبه با حضور معاون وزیر آموزش‌وپرورش و رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور و جمعی از مسوولان استان و شهرستان اردکان آغاز شد.

معاون وزیر آموزش و پرورش در این آیین گفت: از زمان تاسیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز کشور در سال ۷۷ تاکنون ۳۰ هزار خیر عضو این مجمع شده اند.

مهرالله رخشانی‌مهر افزود: در سال گذشته خیران مدرسه‌ساز ۱۵۰۰ میلیارد تومان برای ساخت فضاهای آموزشی هزینه کرده اند و با اجرای پویش آجر به آجر تلاش می شود تا این فرهنگ در بین تمام اقشار جامعه و سازمان‌ها مختلف نهادینه شود.

عملیات ساخت نخستین واحد آموزشی توسط شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در اردیبهشت ماه امسال همزمان با روز معلم آغاز شد و دومین واحد آموزشی که یک مدرسه ۱۲ کلاسه است در زمینی به مساحت چهار هزار مترمربع و به‌عنوان هنرستان تربیت‌بدنی در کنار ورزشگاه غدیر اردکان ساخته می شود.

شرکت چادرملو در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی و در تداوم حمایت های خود از توسعه فضای آموزشی، ساخت چهار باب آموزشگاه مدرن را در شهرستان اردکان بر عهده گرفته است.

مرکز این شهرستان ۹۸ هزار نفری در ۶۰ کیلومتری شمال غربی شهر یزد قرار دارد و این شهرستان با ۱۳۹ واحد آموزشی حدود ۲۰ هزار دانش آموز دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل