عکس ؛ اولین تمرین خرید جدید سرخپوشان


عکس ؛ اولین تمرین خرید جدید سرخپوشان

لروی سانه ستاره ملی پوش آلمانی امروز اولین جلسه تمرینی با تیم جدیدش را انجام داد. نوشته عکس ؛ اولین تمرین خرید جدید سرخپوشان اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

عکس ؛ اولین تمرین خرید جدید سرخپوشان

ولین تمرین لروی سانه با بایرن مونیخ
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | ۱۷:۴۱
عکس ؛ اولین تمرین خرید جدید سرخپوشان

لروی سانه ستاره ملی پوش آلمانی امروز اولین جلسه تمرینی با تیم جدیدش را انجام داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مدت‌ها بود که بحث انتقال لروی سانه به بایرن مونیخ بسیار داغ دنبال می شد. پیش‌بینی می‌شد که این ستاره آلمانی در نقل و انتقالات تابستانی گذشته راهی بایرن شود اما مصدومیت رباط صلیبی بد موقع و شدید او پیش از آغاز فصل، مانع این اتفاق شد.

با وجود منتفی شدن این انتقال در تابستان گذشته اما باز هم در ماه های اخیر بحث حضور سانه در بایرن بسیار داغ دنبال شد. حتی چندی پیش پپ گواردیولا در کنفرانسی مطبوعاتی اعلام کرد که ستاره آلمانی پیشنهاد تمدید قرارداد باشگاه انگلیسی را رد کرده و قصد دارد در پایان فصل اتحاد را ترک کند؛ موضوعی که باعث شد جدایی سانه از جمع سیتی زن ها قطعی به نظر برسد.

در نهایت یازده روز پیش سانه با قراردادی به ارزش ۵۴ میلیون پوند و تا سال ۲۰۲۵ به بایرن مونیخ پیوست.

به نظر نمی رسید که او فعلا به جمع هم تیمی هایش اضافه شود ولی اشتیاق سانه همه معادلات را به هم زد و او امروز با حضور در کمپ” سابنر اشتراسه” اولین جلسه تمرینی خود با بایرن مونیخ را انجام داد.

سانه در کنار نیکلاس زوله و بدنساز بایرن دکتر هولگر برای دقایقی به گرم کردن پرداخت و سپس کار با توپ را شروع کرد. شرایط روحی سانه خوب به نظر می رسید و همراه با زوله می خندید و در مجموع سرحال نشان داد. زوله نیز مدت ها به دلیل مصدومیت رباط صلیبی به دور از میادین بود.

بایرن مونیخ باید سه هفته دیگر بازی برگشت خود برابر چلسی در یک هشتم نهایی را در آلیانتس آرنا برگزار کند؛ در حالی که بازی رفت را در لندن ۰-۳ پیروز شده است. لروی سانه به دلیل قوانین یوفا قادر به همراهی بایرن در لیگ قهرمانان نیست و برای اولین بازی رسمی خود با پیراهن بایرن، باید تا ماه سپتامبر و شروع فصل جدید صبر کند.

عکس ؛ اولین تمرین خرید جدید سرخپوشان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر