برگزارکنندگان مجلس عروسی در تربت‌حیدریه به مرجع قضایی معرفی شدند


برگزارکنندگان مجلس عروسی در تربت‌حیدریه به مرجع قضایی معرفی شدند

تربت‌حیدریه- ایرنا- معاون استاندار و فرماندار ویژه تربت‌حیدریه گفت: برگزارکنندگان مجلس عروسی در یکی ‌از روستاهای این شهرستان به علت نقض پروتکل‌های بهداشتی به مرجع قضایی معرفی شدند.

علی رستمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای برگزارکنندگان مراسم عروسی در روستای چولانک بخش رخ شهرستان تربت‌حیدریه به علت اقدام برخلاف دستورالعمل‌های بهداشتی و تهدید علیه بهداشت عمومی، پرونده قضایی تشکیل شده است.

وی ادامه داد: در راستای مقابله با بیماری کووید ۱۹، با نقض کنندگان دستورالعمل‌های بهداشتی که تهدید جدی برای سلامت مردم به شمار می‌روند، برابر قانون به شدت برخورد می‌شود.

فرماندار تربت‌حیدریه از تشدید نظارت و بازرسی بر روند اجرای پروتکل‌های بهداشتی در واحدهای صنفی مختلف این شهرستان خبر داد و با بیان اینکه وضعیت تربت‌حیدریه از نظر شیوع ویروس کرونا قرمز است گفت: با افزایش شمار مبتلایان به بیماری کووید ۱۹ محدودیت‌های شدید در راستای اقدام‌های پیشگیرانه اعمال شده و با متخلفان برابر قانون به شدت برخورد می‌شود.

وی افزود: نظارت بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی، مکان‌های عمومی و اصناف با هدف رعایت پروتکل‌های بهداشتی در قالب ۲۰ تیم بازرسی در سطح شهر انجام می‌شود.

رستمی ادامه داد: با ادامه سهل‌انگاری و ساده‌انگاری این بیماری توسط برخی شهروندان، به ناچار ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های بیشتری در تربت‌حیدریه اعمال می‌شود.

دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه با زیرپوشش داشتن تربت‌حیدریه، مه‌ولات و زاوه به ۳۶۳ هزار نفر جمعیت این سه شهرستان خراسان رضوی خدمات می‌دهد.
این دانشگاه ۱۹۰ تخت در بیمارستان نهم دی تربت‌حیدریه و ۲۰ تخت بیمارستانی در مه‌ولات دارد.

مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

بر اساس آخرین آمار رسمی تاکنون ۲۵۹ هزار و ۶۵۲ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و با فوت ۲۰۳ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جان‌باختگان کرونا در کشور به ۱۳ هزار و ۳۲ نفر رسید.

همچنین تاکنون ۲۲۲ هزار و ۵۳۹ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دومین جلسه مجازی آمریکا و اسرائیل درباره حمله به رفح