اگر وعده و وعیدی در کار است به ما هم بگویید


اگر وعده و وعیدی در کار است به ما هم بگویید

یک عضو شورای شهر اراک گفت: اگر قول و وعده و وعیدی در موضوع انصراف از استیضاح شهردار مطرح است به ما هم بگویید.

علی جعفر محصولی 24 تیرماه در صحن رسمی شورای شهر اراک که به استیضاح شهردار اختصاص داشت و چهار نفر از امضاکنندگان استیضاح، امضای خود را پس گرفتند و خواستار خارج شدن استیضاح شهردار از دستور کار شورا شدند، بیان کرد: از این چهار عضو شورا طوفان محمدی، ایرج رضایی، فرزانه رحمتی و پیمان رشیدی درخواست دارم که علت انصراف خود را بیان کنند.

وی تصریح کرد: طی دو جلسه اخیر شورای شهر، پیمان رشیدی دو مرتبه به جد خواستار استیضاح شهردار شد، اما امروز چه چیزی در شهر تغییر کرده است که او و دیگران نظر خود را عوض کرده اند.

محصولی با تاکید بر اینکه اگر قول و وعده و وعیدی در کار است به ما هم بگویید که در جریان قرار بگیریم، گفت: سه مرتبه در خصوص وضعیت شهر و مشکلات به شهردار اراک تذکر شفاهی دادیم ولی شهردار اعلام کرد که من شهردار شما نیستم، زمانی که شهردار به دنبال ایجاد تفرقه است چه توقعی نسبت به اصلاح امور وجود دارد؟

وی اظهار کرد: قرار نیست که چهار یا پنج نفر از اعضای شورا نور چشمی باشند، باید باقی اعضا هم به بازی گرفته شوند، اما شهردار نشان داده است که شورا باور نیست، روش انگلیسی را برای کار در پیش گرفته است. از 16 سوال مطرح شده کدام را پاسخ دادند؟ عملیات اجرایی پروژه میدان مقاومت شنبه هفته جمع شد، اما پنجشنبه مجدد کار آغاز شد و این رویه و روال کار جای سوال دارد.

این عضو شورای شهر اراک تاکید کرد: با ان شالله و ماشالله مسائل پیش نمی رود و اعتقاد دارم که استیضاح شهردار باید انجام شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تهران رکورددار چند قلوزایی