فال روزانه – سه شنبه 23 مرداد 1397


فال روزانه – سه شنبه 23 مرداد 1397

فال روزانه – سه شنبه 23 مرداد 1397 ماه تولد فال روزانه – سه شنبه 23 مرداد 1397 فال روز متولدین فروردین: شما امروز از کمک کردن به افراد دیگر دست کشیده‌اید، برای اینکه می‌خواهید پیام خود را بلندتر و واضح‌تر به گوش آنها برسانید. یا شاید هم می‌خواهید خودتان را از قید پروژه‌ای که … نوشته فال روزانه – سه شنبه 23 مرداد 1397 اولین بار در داناکده پدیدار...


فال روزانه – سه شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۷

فال روزانه – سه شنبه 23 مرداد 1397

فال روزانه – سه شنبه 23 مرداد 1397
ماه تولد

فال روزانه – سه شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۷

فال روزانه – سه شنبه 23 مرداد 1397فال روزانه – سه شنبه 23 مرداد 1397فال روز متولدین فروردین: شما امروز از کمک کردن به افراد دیگر دست کشیده‌اید، برای اینکه می‌خواهید پیام خود را بلندتر و واضح‌تر به گوش آنها برسانید. یا شاید هم می‌خواهید خودتان را از قید پروژه‌ای که فکر می‌کنید به بیراهه رفته آزاد کنید. در هر دو مورد شما باید به انگیزه‌هایتان اهمیت بدهید، چراکه اگر ترس انگیزه اصلی شما باشد، هیچ کدام از کارهایتان فایده‌ای نخواهد داشت. ذخیره کردن انرژی‌تان کار عاقلانه‌ای است، اما نگذارید یک نفر دیگر تاوان اشتباه شما را پس بدهد.
فال روزانه – سه شنبه 23 مرداد 1397فال روزانه – سه شنبه 23 مرداد 1397فال روز متولدین اردیبهشت: سیاره بخت شما، یعنی ونوس، مجبور است در برابر سلطه کیوان سخت گیر تسلیم شود. اگرچه ممکن است شما اول مقاومت کنید، اما تسلیم شدن و مقاومت نکردن خیلی زود شرایط دشوار را تبدیل به خوشی و شادی خواهد کرد. برای تداوم داشتن عشقی که آرزویش را دارید، کمی بی‌تفاوتی بهایی است که شما باید در دراز مدت در ازای آن بپردازید.
فال روزانه – سه شنبه 23 مرداد 1397فال روزانه – سه شنبه 23 مرداد 1397فال روز متولدین خرداد: اگر شما شانه خالی کردن از زیر بار مسئولیتهایتان را تمرین می‌کنید، امروز انتخاب خیلی سختی پیش رو خواهید داشت. شما می توانید به خاطر نیازتان به ارتباط برقرار کردن دلیل قانع کننده‌ای مطرح کنید، اما هنوز هم وقتی فردی از نظر احساسی به شما نزدیک می شود، عقب نشینی می‌کنید. اگر وقت مناسبی برای ایجاد کردن شجاعت در خود وجود داشته باشد، زمانش همین الان است. لازم نیست که از ترس آسیب دیدن از همان الگوهای قدیمی استفاده کنید.
فال روزانه – سه شنبه 23 مرداد 1397فال روزانه – سه شنبه 23 مرداد 1397فال روز متولدین تیر: شما یک دوست و یا یک هواخواه دارید که می توانید بهش تکیه کنید، بنابراین لزومی ندارد که در تنهایی و انزوا به سر ببرید. هنوز تصور این موضوع که این شخص به خاطر شما الان اینجا حضور دارد سخت است. بنابراین شما به راحتی نمی‌توانید ریسک کنید. به جای اینکه در همین موقعیت جدید خود باقی بمانید، به سمت گرفتاری‌ها و شرایط سخت متمایل شوید تا ببینید یک رابطه دوستی قابل اطمینان چه فوایدی دارد.
فال روزانه – سه شنبه 23 مرداد 1397فال روزانه – سه شنبه 23 مرداد 1397فال روز متولدین مرداد: در حال حاضر شما با مشکل مالی کم اهمیتی روبرو شده‌اید، حالا وقت این است که در مورد اینکه چطوری باید پولهایتان را خرج کنید و چطوری خرج نکنید تصمیمی جدی بگیرید. اما این موضوع فقط یک مشکل مالی معمولی نیست، بلکه با اعتماد به نفستان هم ارتباط دارد. وقتی که شما ارزش خودتان را فهمیدید، آن موقع توانایی این را هم دارید که به حرفهای دیگران گوش بدهید. بنابراین با دست کم گرفتن خود نسبت به آنچه که واقعاً هستید خودتان را توی مشکل نیندازید.
فال روزانه – سه شنبه 23 مرداد 1397فال روزانه – سه شنبه 23 مرداد 1397فال روز متولدین شهریور: شما امروز زیاد تمایل ندارید انرژی‌تان را با صحبت کردن در مورد احساساتتان هدر بدهید، چرا که امروز نسبت به همیشه منطقی‌تر شده اید. شما در مقابل قطع کردن خوشی‌های پوچ و بی ارزش خیلی منطقی عمل می‌کنید. وقتی که شما به منبع محدودیتهایتان رسیدگی می‌کنید، آن موقع گفتگوها هم برایتان اهمیت پیدا می‌کنند، اما فراموش نکنید که هیچ محدودیتی در عشق وجود ندارد. پس وقتی برایتان پیش آمد ازش دوری نکنید.
فال روزانه – سه شنبه 23 مرداد 1397فال روزانه – سه شنبه 23 مرداد 1397فال روز متولدین مهر:امروز اصلاً لازم نیست که شما در تنهایی غصه بخورید، و اگر با یک مشکل قدیمی دوباره روبرو شده‌اید، اصلاً لزومی ندارد که غصه بخورید. این گوشه گیری شما بیشتر از آن چیزی که خودتان فکر می‌کنید اختیاری است. گوشه گیریتان به خاطر اتفاقاتی که در گذشته پیش آمده نیست، بلکه به خاطر واکنشهایی است که شما نسبت به مسائل احساسی از خود نشان داده‌اید. واقع بین بودن بهتر از بدبینی است.
فال روزانه – سه شنبه 23 مرداد 1397فال روزانه – سه شنبه 23 مرداد 1397

فال روز متولدین آبان: اگردوستانتان شما را از خودشان ناامید کرده‌اند و هیچ کاری نمی‌کنند، وقتش رسیده که شما نقش خودتان را به درستی اجرا کنید. اما اگر به خاطر احساس ضعف و بی‌کفایتی دیدی منفی پیدا کرده باشید، برای اجتناب کردن از تفریح و لذت خیلی دیر شده است. به جای اینکه از روی ناآگاهی شکستهای خودتان را به گردن دیگران بیندازید، بدون اینکه خجالت بکشید در مورد آنها صحبت کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بی‌هم‌نفسی