وعده تولید 30 هزار خودرو در خودروسازی فردای سمنان در صورت تامین نقدینگی


وعده تولید 30 هزار خودرو در خودروسازی فردای سمنان در صورت تامین نقدینگی

مدیر عامل شرکت خودرو سازی فردا سمنان گفت: در صورت تامین نقدینگی از سوی بانک ملی، ظرفیت تولید و فروش 30 هزار دستگاه خودرو از محصولات اقتصادی و پر فروش این شرکت وجود دارد.

مهندس گرامی در نشست صنعتگران استان با مدیرعامل بانک ملی کشور که با حضور استاندار برگزار شد اظهار کرد: در حال حاضر این واحد تولیدی به ۷۰ میلیارد تومان سرمایه در گردش نیاز دارد.

وی با اشاره به تولید فعلی این واحد بزرگ صنعتی خاطرنشان کرد: در حال حاضر بر اساس توافق این شرکت با ایران خودرو ، روزانه ۵۰ دستگاه پژو پارس در این مجموعه تولید می شود.

مدیرعامل شرکت خودرو سازی فردا سمنان با بیان اینکه از سال ۹۵ توافق با شرکای تجاری و تولید محصولات جدید در دستور کار این شرکت قرار گرفت افزود: بالغ بر ۴۰۰ دستگاه خودرو ix5 شرکت MG در این واحد تولید و به فروش رسید که به دلیل تحریم‌ها، با مشکلاتی روبرو شد.

وی به کیفیت مطلوبی تولیدات این خودروسازی پرداخت و گفت: ۴۰ دستگاه خودروی جدید SX6 با نام تجاری خودرو سازی فردا در این شرکت تولید شد که پس از فروش اولیه، استقبال ۴ هزار خودروی دیگر از سوی مشتریان وجود داشت.

عبدلله اکبری راد مدیر شرکت عقاب افشان سمنان نیز با بیان اینکه افزایش قیمت ها و تحریم، مشکلاتی را برای این واحد تولیدی به وجود آورده است افزود: در دیداری که با سرپرست وزیر صمت انجام شد، درخواست‌ها مطرح گردید و این مجموعه از سوی سرپرست وزارت به عنوان صنعت ملی قلمداد شد.

اکبری راد از مسوولان ذی‌ربط و از جمله مدیرعامل بانک ملی خواست: با درخواست تسهیلات ستاد تسهیل به مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان و درخواست تسهیلات در قالب تبصره ۱۸ مساعدت لازم صورت گیرد.

مدیرعامل بزرگترین کارخانه اتوبوس‌سازی کشور گفت: عقاب افشان به عنوان یکی از بهترین واحدهای تولید خودرو در کشور و مشتری دیرینه بانک ملی، نیاز به توجه ویژه از سوی این بنگاه بزرگ مالی کشور دارد.

این صنعتگر سمنانی خاطرنشان کرد: طی نشستی با معاون وزیر کشور، تفاهمنامه فروش ۴ هزار دستگاه اتوبوس ، مینی بوس و شاسی با اعتباری بالغ بر ۱۲ هزار میلیارد تومان منعقد شد.

این عضو اتاق بازرگانی سمنان با بیان اینکه اتوبوس امروز به عنوان یک کالای استراتژیک برای دولت به حساب می آید افزود: توان مطلوبی از سوی تولید کننده در این واحد و نیاز بالایی در بازار برای خرید این محصولات از سوی مشتریان وجود دارد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!