سلامی: غلبه بر جنگ نرم نیازمند محتوای ناب انقلابی است


سلامی: غلبه بر جنگ نرم نیازمند محتوای ناب انقلابی است

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر لزوم بهره گیری از جوانان فهیم و خلاق برای تولیدات فرهنگی و هنری تراز انقلاب گفت: برای غلبه بر جنگ نرم باید بر ارائه جذاب و انعکاس هنرمندانه محتوای ناب انقلابی متمرکز شد.

به گزارش ایمنا به نقل از سپاه نیوز، مدیران قرارگاه فرهنگی اجتماعی حضرت بقیه الله‌الاعظم (عج) با سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دیدار و گزارشی از فعالیت‌های این قرارگاه ارائه کردند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این نشست صمیمانه با تشکر از تولیدات خوب انجام شده و تاکید بر لزوم بهره‌گیری از جوانان فهیم، خلاق، باانگیزه و با نشاط برای خلق آثار فرهنگی و تولیدات هنری در تراز انقلاب اسلامی، گفت: برای غلبه در جنگ نرم باید بر ارائه جذاب و انعکاس هنرمندانه محتوای ناب انقلابی متمرکز و اهتمام ورزید.

سلامی با اشاره به ضرورت ارتقای ظرفیت و توانمندی‌های موجود و پرهیز از تولید کارهای سطحی خاطرنشان کرد: تربیت نیروی انسانی و میدان دادن به نیروهای جوان و مشتاق نقش آفرین در عرصه‌های نیاز انقلاب در حوزه‌های فرهنگی از موضوعاتی است که باید در اولویت قرار گیرد.‌‌‌‌‌‌‌

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب‌توجه مرجانه گلچین با یک استایل جوان‌پسند