بازگشت سرمربی استقلال به محل وقوع اخراج؛ فرهاد هت‌تریک می‌کند؟


بازگشت سرمربی استقلال به محل وقوع اخراج؛ فرهاد هت‌تریک می‌کند؟

تهران- ایرنا- فرهاد مجیدی در 2 حضور قبلی خود در خوزستان به عنوان سرمربی از کنار زمین اخراج شده و تیمش به موفقیت نرسیده است.

تیم فوتبال استقلال تهران در چارچوب هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر باید روز جمعه در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف صنعت نفت این شهر برود.

آبی‌پوشان تهرانی در چهار دیدار اخیر خود به بردی نرسیده‌اند و در جدول رده‌بندی نیز با نفت همسایه هستند و اگر شکست بخورند ممکن است به رتبه هفتم سقوط کنند و کارشان برای گرفتن سهمیه بسیار دشوار شود.

فرهاد مجیدی برای یازدهمین بار در لیگ برتر قرار است سرمربیگری کند و حالا او برای دومین بار راهی آبادان و برای سومین مرتبه راهی استان خوزستان می‌شود. حضورهای قبلی سرمربی استقلال در این استان ختم به خیر نشده است و باید دید این بار چه اتفاقاتی رخ می‌دهد.

بازگشت سرمربی استقلال به محل وقوع اخراج؛ فرهاد هت‌تریک می‌کند؟

حضور نخست فرهاد در خوزستان به دیدار هفته بیست و نهم لیگ هجدهم برمی‌گردد. استقلال همچنان بخت قهرمانی داشت. مجیدی برای سومین بار به عنوان سرمربی فعالیت می‌کرد. ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ بود و صنعت نفت با هدایت پائولو سرجیو در اوج آمادگی بود.

استقلال حملات متعددی را روی دروازه تیم میزبان ترتیب داد و یک بار به گل رسید. مهدی قایدی توپ را از سمت راست ارسال کرد و روح‌الله باقری با ضربه‌ای دقیق دروازه را گشود. لحظاتی بعد در عین ناباوری اکبریان و کمکش گل را مردود اعلام کردند. آنها معتقد بودند قایدی از بیرون زمین به توپ ضربه زده و توپ از خط رد شده است. صحنه‌های آهسته نشان می‌داد که اشتباه بزرگی رخ داده است. مجیدی و بازیکنان استقلال به سمت داور یورش بردند و در نهایت فرهاد از کنار زمین اخراج شد. استقلال در آن دیدار متوقف شد و شانس قهرمانی را از دست داد و در نهایت رتبه دوم هم از کف رفت.

دومین حضور مجیدی در خوزستان را همه به یاد دارید. ۱۹ روز قبل بود که استقلال به اهواز رفت تا مقابل فولاد خوزستان پیکار کند. این بار فرهاد مجیدی در لحظات پایانی نیمه نخست و پس از اخراج علی کریمی با سید مهدی سید علی درگیر شد و در نهایت با کارت قرمز روبرو شد. در نهایت استقلال با نتیجه ۲ بر یک به حریف خود باخت و علنا شانس رسیدن به رده دوم و تعقیب پرسپولیس را از دست داد.

بازگشت سرمربی استقلال به محل وقوع اخراج؛ فرهاد هت‌تریک می‌کند؟

حالا دوباره فرهاد باید به خوزستان برگردد. قضاوت بازی بر عهده اشکان خورشیدی باتجربه است. باید دید ماجرای محمدرضا اکبریان و سید مهدی سید علی برای خورشیدی هم تکرار می‌شود و او هم مجیدی را از کنار زمین اخراج می‌کند یا خیر. باید منتظر این جدال جذاب باشیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا