جشن حافظ امسال آنلاین برگزار می‌شود


جشن حافظ امسال آنلاین برگزار می‌شود

تهرا- ایرنا- دبیر جشن حافظ از برگزاری آنلاین بیستمین دوره این جشن در جهت حفظ سلامت مردم و هنرمندان خبر داد.

امید معلم درباره علت برگزاری آنلاین جشن حافظ، گفت: امسال این جشن قرار است بیستمین سالش را تجربه کند. در سالی که اتفاقات مختلفی در کشور از جمله شیوع بیماری کووید ۱۹ پیش آمده که بسیاری از رویدادهای مهم سینمایی در جهان را هم تحت‌تاثیر خودش قرار داده و بسیاری از سینماها تعطیل و بسیاری از جشنواره ها لغو شده‌اند، جشن حافظ هم از این قاعده مستثنی نیست. منتهی امسال به جای اینکه جشن را به طور کلی لغو و به سال آینده موکول کنیم، تصمیم گرفتیم که جشن امسال به شکل آنلاین برگزار و نامزدها و برگزیدگان به شکل اینترنتی اعلام شوند.

وی ادامه داد: امسال می‌خواهیم شکل جدیدی از برگزاری را تجربه کنیم و امیدواریم با مشارکت خیلی خوب مردم و همراهی هنرمندان، که همیشه به جشن حافظ لطف دارند، یک اتفاق تازه رقم بخورد و بتوانیم جشن آنلاین را هم برای اولین بار تجربه بکنیم.

دبیر جشن حافظ درباره تغییرات جشن بیستم، گفت: به احتمال زیاد در بعضی رشته‌ها و جوایز تغییراتی خواهیم داشت که طی روزهای آینده اخبارش منتشر می‌شود. اصل برای ما این است که سلامتی مردم و هنرمندان با جشن حافظ به خطر نیفتد. در نتیجه این تصمیم را گرفتیم و در بخش‌های مختلف سعی می‌کنیم با شکل متفاوت برگزاری هیجان و شوری را که همواره در این جشن بوده، حفظ و به فضای مجازی بیاوریم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب توجه این استایل ساده نانسی عجرم+ عکس