دست‌یابی به نتیجه مطلوب در مبارزه با کرونا، نیازمند همکاری دستگاه‌ها و رعایت پروتکل‌های بهداشتی


دست‌یابی به نتیجه مطلوب در مبارزه با کرونا، نیازمند همکاری دستگاه‌ها و رعایت پروتکل‌های بهداشتی

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استاندار آذربایجان شرقی دست‌یابی به نتایج مطلوب در امر مبارزه با کرونا را در گرو همکاری و تعامل دستگاه‌ها و رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی توسط اقشار مختلف مردم دانست.

بدر شکوهی در جلسه بررسی عملکرد دفاتر سلامت استان، با اشاره به مزایای برون سپاری و کاهش تصدی گری دولت در عرصه‌های مختلف، گفت: برای تحقق اهداف دولت در این زمینه لازم است زیرساخت‌های مورد نیاز از قبیل بسترسازی اجتماعی و ارائه آموزش‌های لازم به مدیران و کارشناسان دفاتر سلامت فراهم شود.

وی افزود: برای ارتقای شاخص‌های بهداشت محیط و افزایش نظارت بر واحدهای صنفی که از اهداف تاسیس این دفاتر ذکر شده، لازم است دستگاه‌های ذیربط و اتحادیه‌های صنفی نهایت همکاری را با شبکه بهداشت استان جهت تعیین اولویت‌ها و کاهش هزینه‌ها به عمل آورند.

به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان‌شرقی، معاون دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی تبریز هم در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از روند شکل گیری دفاتر سلامت در استان، گفت: این دفاتر در شهرستان‌های تبریز، مرند، بناب، آذرشهر و شبستر فعالیت خواهند کرد.

عباسعلی درستی، افزایش ضریب نظارت شبکه بهداشت استان بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در اماکن و اصناف و همچنین تمرکز بیشتر کادر درمانی بر مقابله با بیماری کرونا را از جمله اهدافی ارزیابی کرد که از راه اندازی 10 دفتر سلامت در استان دنبال می‌شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا