تأکید دادستان تبریز بر لزوم ضربه زدن به بنیان‌های اقتصادی قاچاقچیان


تأکید دادستان تبریز بر لزوم ضربه زدن به بنیان‌های اقتصادی قاچاقچیان

دادستان عمومی و انقلاب مرکز آذربایجان شرقی بر لزوم شناسایی و ضربه زدن به اموال و بنیان های اقتصادی  قاچاقچیان و سوداگران مواد مخدر تأکید کرد و ازاین اقدام به عنوان راهکار موثر و مناسب برای مبارزه با مواد مخدر نام برد.

بابک محبوب علیلو در جلسه‌ای با رییس و مسئولان ستاد مبارزه با مواد مخدر استان، اظهار کرد: این مهم باید در اولویت برنامه‌های ستاد مبارزه با مواد مخدر قرار بگیرید و با قاطعیت با هر گونه منابع و گردش مالی نامشروع قاچاقچیان و عوامل تولید و توزیع مواد مخدر در جامعه برخورد شود.

وی با اشاره با آسیب و زیان‌های اجتماعی،‌ روانی و امنیتی مواد مخدر، بیان کرد: این بلای خانمان سوز سر منشاء بسیاری از آسیب‌های اجتماعی است که علاوه بر هزینه‌های سنگین به جامعه، بسیاری از جوانان کشور را معتاد و سرنوشت آنان را به تباهی می‌کشد.

وی با اشاره به وضعیت تبریز که به عنوان شهر بدون معتاد متجاهر شناخته می‌شود از مسئولان ستاد مبارزه با موادمخدر خواست با حساسیت نسبت به گزارش‌های محلی در باره تجمع و اتراق برخی از معتادان در حاشیه‌های شهر اقدام و برخورد کنند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان همچنین بر شناسایی و انهدام فعالیت‌های زیر زمینی و کارگاه‌های تولید و توزیع مواد مخدر تأکید کرد.

وی درمورد مرکز ماده 16 تبریز نیز گفت: این مرکز یکی از مراکز مهم و تاثیرگذار برای جمع آوری و بازتوانی معتادان بوده که لازم است ظرفیت‌های آن مورد توجه قرار گیرد و همه دستگاه‌ها به ویژه خیرین نسبت به برنامه‌های توسعه آن کمک کنند.

به گزارش روابط عمومی دادگستری استان، وی خبر داد: با توجه به تجربه خوب این مرکز در جمع‌آوری معتادان متجاهر از سطح شهر و معابر مشابه آن برای جمع آوری و نگهداری زنان معتاد در دست ساخت و تجهیز است.

محبوب علیلو با اشاره به اهمیت اقدامات فرهنگی و پیشگیرانه بر ضرورت اجرا و استمرار طرح‌های فنی و کارشناسی از سوی ستاد مبارزه با مواد مخدر استان تأکید کرد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(تصاویر) هشت حقیقت جالب در مورد اژد‌های کومودو