این نوشیدنی آرامبخش را فقط یک بار امتحان کنید + طرز تهیه


انواع چای و دمنوش از بهترین نوشیدنی‌ها برای وقت‌های خستگی و ناآرامی هستند؛ یکی از این نوشیدنی‌ها که علاوه بر خواص فراوانی که دارد، طعم بی‌نظیرش شما را نیز به وجد می‌آورد.

انواع چای و دمنوش از بهترین نوشیدنی‌ها برای وقت‌های خستگی و ناآرامی هستند؛ یکی از این نوشیدنی‌ها چای آلبالو است که علاوه بر خواص فراوانی که دارد، طعم بی‌نظیرش شما را به وجد می‌آورد.

این نوشیدنی آرامبخش را فقط یک بار امتحان کنید + طرز تهیه

مواد لازم:

آلبالوی تازه: ۱ لیوان
آب: ۲ لیوان
عسل یا شکر: مقدار لازم

طرز تهیه و دستور پخت:

۱. آلبالوهای تازه را به همراه آب داخل ظرفی بریزید و روی حرارت ملایم قرار دهید. پس از اینکه به جوش آمد با حرارت کم اجازه دهید ۱۵ دقیقه چای بماند و دم بکشد. سپس داخل فنجان بریزید و به‌همراه عسل یا شکر چای را میل کنید.

۲. این چای زود سر می‌رود پس با دقت چای را زیر نظر داشته باشید. می‌توانید این چای را با نبات نیز میل کنید. این چای آرام بخش است و می‌تواند خواب خوبی برای شخص به‌همراه داشته باشد.

سایر خبر های مفید در 1 روز گذشته

غذاهای ممنوعه برای ۳۰ سالگی به بعد | 62.8 هزار بدهی ۱۱ میلیارد دلاری ایران/۴.۷ میلیارد دلار سررسید شد | 30.1 هزار زمان خرید طلا و نقره رسیده است | 16.5 هزار روند صعودی قیمتها در بازار خودرو ادامه دارد/آخرین قیمت روزانه محصولات سایپا و ایران خودرو | 2.9 هزار 15 غذایی که لازم است بعد از پیاده روی و دویدن بخورید | 5.5 هزار

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز و طلا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ویدیو / دلخوری رابعه اسکویی از مازیار لرستانی پس از شایعه ازدواج‌شان