حمایت از تولید داخلی و تعامل با دولت بهترین راه مقابله با تحریم‌هاست


حمایت از تولید داخلی و تعامل با دولت بهترین راه مقابله با تحریم‌هاست

زاهدان - ایرنا - نماینده مردم خاش، میرجاوه، کورین و نصرت آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: بهترین راهکار برای مقابله با تحریم و فشارهای دشمنان حمایت از تولیدات داخلی و کمک به تحقق شعار جهش تولید است که در این زمینه تعامل با دولت و مذاکره با وزرای اقتصادی و کمک به تأمین ارز موردنیاز برای تهیه مایحتاج و کالاهای اساسی مورد نیاز مردم از اولویت‌های مهم...

اسماعیل حسین‌زهی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: دغدغه مهم مقام معظم رهبری در سالهای اخیر رونق دادن به اقتصاد و توجه به تولیدات داخلی بوده و نامگذاری امسال به نام جهش تولید وظیفه آحاد مردم و دولت و مجلس و سایر ارکان نظام را سنگین‌تر کرده است.
وی اظهار داشت: در مجلس شورای اسلامی تلاش می شود با حمایت از دولت برای مقابله با تحریم ها برنامه ریزی و تدبیر شود.
حسین‌زهی ادامه داد: با حمایت از مرزنشینان و بهره گرفتن از ظرفیت های مرز به خوبی می توان از قاچاق کالا و سوخت جلوگیری و مبادلات و تجارت مرزی را قانونمند کرد.
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دولت در زمینه حمایت از مرزنشینان باید راهکارهایی را بیندیشد و با نگاه کارشناسانه به زندگی و معیشت و اقتصاد خانوارهای ساکن مرز سامان ببخشد و در هدف و اولویتی دیگر صادرات نفت و فرآورده های نفتی را داشته باشد.
نماینده مردم حوزه انتخابیه خاش در مجلس شورای اسلامی گفت: ظرفیت های مرزی سیستان و بلوچستان بهترین فرصت برای تحقق شعار سال است که با برنامه ریزی درست می توان شاخص های اشتغالزایی و تولید را در کشور ارتقا داد.
حسین زهی افزود: تلاش برای اجرای پروژه های نیمه تمام و اولویت بندی طرحها بر حسب نیازهای کشور می تواند کسری بودجه را تا حد زیادی جبران کند.
نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: پیشگیری از هدررفت سرمایه های ارزی و جلوگیری از ارز پاشی در بازار، تعامل با دولت و مذاکره با وزرای اقتصادی و کمک به تأمین ارز موردنیاز برای تهیه مایحتاج و کالاهای اساسی مورد نیاز مردم از اولویت‌های مهم مجلس است.
نماینده اهل سنت مردم حوزه انتخابیه خاش در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: خروج ترامپ از برجام نشان داد که آمریکائی ها به هیچ گونه پیمانی پایبند نیستند و قطعا حضور ایران در مذاکرات برجامی به حل مشکلات کشور کمک نمی کند.
وی گفت: اقتصاد دلار محور از آثار مذاکرات برجامی بوده که متاسفانه شاهد گرانی سرسام آور قیمت ارز و کالاهای اساسی در جامعه هستیم و بیشترین فشار نیز بر اقشار ضعیف و آسیب پذیر وارد شده و از گرانی ارز ثروتمندان سود می برند و فقرا نیز فقیرتر می شوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها