176واحد مسکونی در قصرشیرین واگذار می‌شود


176واحد مسکونی در قصرشیرین واگذار می‌شود

قصرشیرین- ایرنا- فرماندار قصرشیرین گفت: شرایط لازم برای واگذاری 176 واحد مسکونی از محله بلوکی‌های قصرجدید در این شهرستان به مردم فراهم شده است.

مرادعلی تاتار روز دوشنبه در جلسه تعیین تکلیف واحدهای محله بلوکی های قصرجدید در فرمانداری افزود: ظرفیت و پتانسیل بالای این شهرستان و وجود مرزها باعث شد که در سال های گذشته افرادی به این منطقه مهاجرت کرده که عموما از قشر کم درآمد هستند و در حاشیه شهر سکنی گزیده و محلات حاشیه نشین را تشکیل داده اند.

وی اظهار داشت: در جریان زلزله ۲۱ آبان ماه سال ۹۶ و پیرو سفر پر خیرو برکت مقام معظم رهبری و استفاده از فرصت های ایجاد شده برای جذب تسهیلات لازم از این حادثه، کار تعیین تکلیف محلات بلوکی حاشیه نشین قصرشیرین در دستور کار قرار گرفت.

نماینده عالی دولت در قصرشیرین گفت: با کمک های استاندار کرمانشاه و تلاش های مجموعه فرمانداری قصرشیرین و راه و شهرسازی، هم اکنون شرایط و بستر لازم برای واگذاری ۱۷۶ واحد در محله قصرجدید فراهم شده است.

تاتار ادامه داد: مالکان این واحدها باید برای پیگیری امور واحدهایشان به مسکن و شهرسازی شهرستان مراجعه کنند.

او همچنین از ارایه تسهیلات مقاوم سازی به این واحدها خبر داد.

فرماندار قصرشیرین در ادامه گفت: تعیین تکلیف واحدهای حاشیه نشین و معروف به بلوکی ها کار بسیار بزرگی است که با حمایت های استاندار و تلاش های فرمانداری و مسکن و شهرسازی در حال انجام است.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار تن جمعیت و ۱۸۶ کیلومتر مرز با عراق دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود همه آهنگ های ارسان ار