سارقان منازل مرکز تهران شناسایی و بازداشت شدند


رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی از دستگیری ۳ سارق منزل که در حضور شاکی ۵ میلیارد ریال از اموال وی را با زور سرقت کرده بودند، خبر داد. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ کارآگاه قاسم دستخال گفت: شامگاه سوم خرداد...

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی از دستگیری ۳ سارق منزل که در حضور شاکی ۵ میلیارد ریال از اموال وی را با زور سرقت کرده بودند، خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ کارآگاه قاسم دستخال گفت: شامگاه سوم خرداد ماه یکی از شهروندان طی تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کرد، ۳ مرد جوان با ورود به منزل ویلایی اش با تهدید و بستن دست و پای وی گاو صندوق حاوی طلاجات، وجه نقد و همچنین مقداری لوازم خانگی و تلفن همراه را به ارزش ۵ میلیارد ریال ربوده و با یک دستگاه خودروی سواری آریو از محل متواری شده اند.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران توضیح داد: با حضور ماموران کلانتری ۱۰۳ گاندی در محل سرقت، پرونده اولیه تشکیل و برای رسیدگی تخصصی به پایگاه سوم پلیس آگاهی ارجاع شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان تیم مبارزه با سرقت‌های خاص پایگاه در گام نخست تحقیقات به محل وقوع جرم حاضر و در بررسی جغرافیای محل سرقت موفق به شناسایی مالک خودرو می‌شوند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه مخفیگاه مالک خودرو در حوالی میدان ونک شناسایی می‌شود، بیان داشت: بادستور قضائی مالک خودرو دستگیر و پس از انتقال به پلیس آگاهی صراحتاً به سرقت از منزل شاکی با همدستی ۲ تن از دوستانش به اسامی جلال و امیر اعتراف می‌کند.

سرهنگ دستخال گفت: در ادامه تحقیقات پلیسی، با دستور قضائی بازپرس دادسرای ناحیه ۳۴ تهران هر دو متهم متواری یازدهم تیر ماه در شهرستان پردیس دستگیر و اموال مال باخته نیز در آنجا مکان کشف می‌شود.

وی توضیح داد: جلال به عنوان سرکرده باند در اعترافات خود ضمن قبول سرقت بعنف از شاکی اظهار داشت، برای تامین هزینه‌های زندگی نقشه سرقت از شاکی را با سیروس و امیر مطرح کردم و سرقت را با هم انجام دادیم.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران گفت: با اعتراف صریح متهمان با دستور قضائی هر سه متهم برای تحقیقات تکمیلی و کشف سایر جرائم احتمالی و روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار دایره مبارزه با سرقت‌های خاص پایگاه سوم قرار دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


در مسکو عدم واکنش سران شورای اروپا به حمله تروریستی در کروکوس را شرم آور خواندند