برگزاری کلاس آموزشگاه‌های آزاد در تربت‌حیدریه ممنوع شد


برگزاری کلاس آموزشگاه‌های آزاد در تربت‌حیدریه ممنوع شد

تربت‌حیدریه- ایرنا- رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تربت‌حیدریه گفت: با هدف مقابله با بیماری کووید 19، برگزاری کلاس‌های حضوری در تمام آموزشگاه‌های آزاد هنری، سینمایی، مراکز مهارت آموزی و موسسه زبان در این شهرستان تا اطلاع بعدی ممنوع است.

محمد حسن‌زاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طبق دستورالعمل معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی مبنی بر لغو کلاس‌های حضوری در تمام آموزشگاه‌های آزاد هنری، سینمایی، مراکز مهارت آموزی و زبان در این استان، برگزاری این کلاس‌ها در تربت‌حیدریه نیز ممنوع است و در صورت مشاهده با متخلفان برابر قانون به شدت برخورد می‌شود.

وی ادامه داد: در دستورالعمل معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی آمده است با توجه به تاکید معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و رییس مرکز بهداشت استان و بند سه صورتجلسه پنجاهمین جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا، اینگونه کلاس‌ها تنها به صورت غیرحضوری و مجازی برگزار می‌شود.

تربت‌حیدریه هم‌اکنون دارای ۱۲۴ کانون فرهنگی هنری مساجد، ۱۲ انجمن فرهنگی هنری، هشت موسسه فرهنگی قرآنی، چهار موسسه فرهنگی هنری که کارهای اجرایی انجام میدهند و هشت آموزشگاه آزاد هنری است که در حوزه‌های مختلف فرهنگی و هنری فعالیت دارند.
در این شهرستان، انجمن هنرهای نمایشی، موسیقی، خوشنویسان، هنرهای تجسمی، سینمای جوانان، شعر، ادبیات داستانی، عکاسان، نویسندگان و خانه مطبوعات نیز فعالند.

بر اساس آخرین آمار رسمی تاکنون ۲۵۷ هزار و ۳۰۳ نفر در ایران به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۱۲ هزار و ۸۲۹ تن رسیده است.

همچنین تاکنون ۲۱۹ هزار و ۹۹۳ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

هفت میلیون و ۵۸۲ هزار و ۴۲۵ نفر از افراد مبتلا به کرونا در سطح جهان تاکنون درمان شده‌اند.

در این میان آمریکا با سه میلیون و ۴۱۳ هزار و ۹۹۵ بیمار کرونا و ۱۳۷ هزار و ۷۸۲ قربانی بیشترین آمار را به خود اختصاص داده و پس از آن به ترتیب کشوهای برزیل، هند، روسیه و پرو قرار گرفته‌اند.6053

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان