بهنام کمالی رئیس هیئت تیراندازی با کمان اردبیل شد


بهنام کمالی رئیس هیئت تیراندازی با کمان اردبیل شد

مجمع انتخاباتی هیئت تیراندازی با کمان اردبیل با 9 رای بهنام کمالی را به عنوان رئیس این هیئت انتخاب کرد.

در مجمع انتخاباتی هیئت تیراندازی با کمان 23 تیرماه در سالن اجتماعات ورزشگاه رضازاده اردبیل برگزار شد، با انصراف بهاءالدین تفاخری و ساجدی‌فر از رقابت با دو کاندیدای دیگر سینا خلیق و بهنام کمالی برای تصدی ریاست هیئت تیراندازی با کمان اردبیل رقابت کردند که در نهایت از 16 رای ماخوذه مجمع بهنام کمالی با کسب 9 رای به مدت چهار سال ریاست هیئت تیراندازی با کمان اردبیل را عهده‌دار شد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل در این مجمع انتخاباتی اظهار کرد: رشته تیراندازی با کمان توصیه مکتب اسلام به ویژه پیامبر اکرم(ص) است که از آن حیث محبوبیت خاص داشته و بسیاری از افراد از گذشته‌های دور تاکنون سعی دارند در این رشته توان و استعداد خود را به نمایش بگذارند.

سجاد انوشیروانی خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود در دور جدید فعالیت هیئت همراه با حضور مربیان، داوران و ورزشکاران توانمند در این رشته به نقطه وفاق و همدلی تبدیل شده و در همه شهرستان‌ها این رشته ورزشی فعال شود.

وی افزود: تلاش بر این است تا تمام زیرساخت‌های این رشته ورزشی در شهرستان‌ها راه‌اندازی شود که قطعا در این زمینه فدراسیون نیز در راستای تامین تجهیزات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در کنار هیئت و اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل خواهد بود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل ادامه داد: رئیس هیئت از امروز مسئولیت سنگینی را در فعال کردن این رشته ورزشی در همه شهرستان‌ها دارد و در کنار آن باید به همگانی کردن رشته تیراندازی با کمان همتی راستین داشت.

انوشیروانی گفت: هرچند تجهیزات و امکانات تیروکمان گران است اما در شهرهای مختلف می‌توان با تدارک زیرساخت‌های اولیه زمینه ترغیب و علاقمندی مردم را به این رشته فراهم کرده و بیش از گذشته این رشته را تقویت و توسعه داد.

وی برگزاری مجمع سالیانه را به رئیس جدید هیئت توصیه و تصریح کرد: امیدواریم با انتخاب هیئت رئیسه قوی از هفته‌های آینده فعالیت این هیئت شکل منسجمی بگیرد تا بعد از رفع کرونا این رشته ورزشی فعال‌تر از گذشته به فعالیت خود ادامه دهد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل موضوع آموزش و استعدادیابی را در این رشته ورزشی ضروری خواند و گفت: در کنار راه‌اندازی پایگاه قهرمانی در این رشته ورزشی باید نقاط ضعف گذشته را برطرف و به تقویت نقاط قوت کمک کرد.

به گزارش ایسنا، در این مجمع بهنام کمالی برنامه‌های خود را برای عهده‌داری مسئولیت ریاست هیئت در چهار سال آینده تشریح کرد و افزود: بنده فعالیت در این رشته را از شهرستان نمین آغاز کردم و امیدوارم با سه سال تجربه کار در این مجموعه بتوانم در دوره جدید و با همکاری و مشورت دوستان و تشکیل اتاق فکر هدفگذاری‌ها و برنامه‌ریزی‌های مناسبی را انجام دهم.

وی اظهار کرد: باید سایت تخصصی تیراندازی با کمان راه‌اندازی شود و در حوزه استعدادیابی نیز در کنار تداوم برنامه‌های آموزشی اقدامات و فعالیت‌های مثبتی انجام خواهد شد.

رئیس هیئت تیراندازی استان اردبیل به ظرفیت‌های گردشگری استان اشاره و خاطرنشان کرد: باید از این ظرفیت‌ها به نفع توسعه رشته تیراندازی با کمان استفاده کرد که در این زمینه تعامل با دانشگاه‌ها در راه‌اندازی این رشته ورزشی و نگاه تخصصی به این حوزه مهم به نظر می‌رسد.

کمالی خاطرنشان کرد: از 9 شهرستان استان تنها در چهار شهرستان این رشته ورزشی فعال است اما تلاش خواهیم کرد تا در سایر شهرستان‌ها نیز این رشته ورزشی پا بگیرد.

وی افزود: حمایت از قهرمانان، تجهیز شهرستان‌ها و باشگاه‌ها به امکانات مناسب و همچنین استفاده از ظرفیت‌های مراکز و مجموعه‌های اداری و سازمانی می‌تواند ما را در تقویت این فعالیت‌ها بیش از گذشته کمک کند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق