ثبت نام متقاضیان خودروهای دوگانه‌سوز از طریق سایت irngv.ir


ثبت نام متقاضیان خودروهای دوگانه‌سوز از طریق سایت irngv.ir

عصر خودرو- علی محمودیان اعلام کرد:‌ بر اساس توافق صورت گرفته بین وزارت نفت، وزارت صمت و اتحادیه کشوری سوخت‌های جایگزین ثبت‌نام خودروهای متقاضی تبدیل به دوگانه‌سوز از طریق ww.irngv.mimt.gov.irانجام می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایلنا، علی محمودیان رییس اتحادیه کشوری سوخت‌های جایگزینی و خدمات وابسته گفت: با گفت‌وگوها و تصمیمات صورت گرفته بین وزارت صمت و وزارت نفت و اتحادیه کشوری سوخت‌های جایگزین ثبت نام یارانه‌ای خودروهای بنزینی عمومی و آزاد که صاحبان آنها متقاضی دوگانه‌سوز کردن خودروهای خود هستند از طریق سامانهwww.irngv.mimt.gov.irانجام می‌شود.

وی ادامه داد: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به این سایت ثبت نام خود را انجام دهند و کارگاه مورد نظر خود را انتخاب و رزرو کنند تا فرآیند تبدیل آغاز شود. بعد از مشخص شدن کارگاه توسط متقاضی کمتر از چند روز زمان مراجعه به کارگاه اعلام می شود و متقاضیان می توانند خودروی خود را بصورت رایگان تبدیل به دوگانه سوز کنند.

وی ادامه داد : تمامی خدمات بصورت رایگان انجام می شود و همه قطعاتی که در طرح دوگانه سوز شدن خودروها در کارگاههای که اسامی آنها در سایت درج شده، استاندارد و دارای گارانتی و خدمات پشتیبانی است و در پایان فرایند تبدیل نیز به مالکان خودرو گواهی سلامت ارائه می شود.

محمودیان افزود: قرار است حدود یک میلیون و 460 هزار خودرو شامل اتومبیل‌های وانت، وانت پیکان، نیسان، تاکسی به صورت رایگان تبدیل به دوگانه‌سوز بشوند و هزینه آنها از طرف دولت پرداخت می‌شود و متقاضیان با هماهنگی که با وزارت صمت و وزارت نفت صورت گرفته وارد سایت www.irngv.mimt.gov.irبشوند و ثبت نام خود را انجام بدهند همچنین متقاضیان خودروهای آزاد نیز می توانند به این سایت مراجعه کنند و تقاضای خود را ارائه کنند.

دانلود با کیفیت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس