برخورد با عرضه‌کنندگان روغن موتور خارج از شبکه کالا


برخورد با عرضه‌کنندگان روغن موتور خارج از شبکه کالا

عصر خودرو- ستاد تنظیم بازار اعلام کرد: تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان روغن موتور ملزم به ثبت اطلاعات مربوط به تولید و عرضه در سامانه تجارت داخلی شدند که در صورت تخلف، برخورد قانونی انجام می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایرنا، بر اساس آخرین تصمیمات اتخاذ شده در ستاد تنظیم بازار به ریاست «محمدرضا کلامی» دبیر این ستاد، تمامی تولیدکنندگان و عرضه کنندگان روغن موتور در داخل کشور و حتی مناطق آزاد مکلف شدند اطلاعات مربوط به تولید، توزیع و قیمت فروش خود را در سامانه تجارت، طبق برنامه زمانی ابلاغی وزارت صنعت، معدن و تجارت ثبت کنند.

بر همین اساس ثبت نکردن اطلاعات پس از تاریخ مجاز ابلاغی، به معنی عرضه خارج از شبکه کالا بوده و اقدامات قانونی در این خصوص برای متخلفان در دستورکار قرار خواهد گرفت.

تمامی تولیدکنندگان روغن موتور و تولید کنندگان فعال در مناطق آزاد مکلف به عرضه روغن موتور تولیدی خود بر اساس قیمت‌های مصوب تعیین شده توسط سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان است.

همچنین هرگونه افزایش قیمت روغن موتور ممنوع است و سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان و سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استان‌ها مکلف هستند ضمن بازرسی از انبارها، مراکز نگهداری و سطح عرضه در صورت مشاهده تخلف برخورد قانونی لازم را انجام دهند.

دانلود با کیفیت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شنیده شدن صدای انفجار در شهر قهجاورستان اصفهان