فیلم کوتاه هنرمند شاهرودی در راه آمریکا


فیلم کوتاه هنرمند شاهرودی در راه آمریکا

شاهرود – ایرنا - مدیرمسوول انجمن سینمای جوان شاهرود گفت: فیلم کوتاه سگ دعوا به کارگردانی علی عارف نسب فیلمساز جوان شاهرودی در نخستین حضور بین‌المللی خود در جشنواره‌ی فیلم‌سازان نوظهور میدِلبِری کشور آمریکا نمایش داده می‌شود.

مجتبی فیروزآبادی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: جشنواره‌ میِدلبری که به نمایش فیلم‌های اول و دوم فیلمسازان می‌پردازد، دربین صد جشنواره‌ برتر دنیا جای دارد که در پایگاه فیلم‌فری‌وِی مورد بازبینی قرار گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه این جشنواره در تلاش است تا فیلم‌هایی را به نمایش بگذارد که داستان‌هایی از جوامع کم‌تر دیده شده را به تصویر می‌کشند، تصریح کرد: فیلمِ کوتاه "سگِ دعوا" نزاع‌های خشونت‌آمیز در مسابقات سگِ دعوا در منطقه کردکوی و بندرگز را به تصویر کشیده است.

ششمین دوره‌ جشنواره‌ فیلمسازان نوظهور میدلبری، از ۲۷ تا ۳۰ آگوست ۲۰۲۰ (ششم تا نهم شهریورماه) در شهر وِرمونت آمریکا برگزار خواهد شد.

دفتر انجمن سینمای جوان شاهرود سال ۱۳۶۳ تاسیس شده و تا کنون هر ۲ سال یکبار جشنواره فیلم و عکس را در دهه فجر برگزار می کند.

انجمن سینمایی جوان ایران در سراسر کشور ۶۰ دفتر فعال دارد. هدف این انجمن آموزش عکاسی و تولید فیلم به جوانان است.

در شهرستان شاهرود ۱۰ انجمن فرهنگی و هنری فعال و بیش از ۵۰ کانون فرهنگی و هنری مساجد زیر نظر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کار می‌کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رئیس‌جمهور وارد سمنان شد