13 میلیارد ریال تسهیلات کرونا به واحدهای صنفی گیلانغرب اختصاص یافت


13 میلیارد ریال تسهیلات کرونا به واحدهای صنفی گیلانغرب اختصاص یافت

قصرشیرین- ایرنا- فرماندار گیلانغرب گفت: 13 میلیارد ریال تسهیلات کرونا به واحدهای صنفی آسیب‌دیده که بر اثر انتشار این بیماری ویروسی دچار خسارت شده‌اند، اختصاص یافته است.

کوروش محمودیان روز دوشنبه در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری گیلانغرب افزود: این میزان تسهیلات به ۱۴۱ طرح از محل تسهیلات کرونا برای واحدهای صنفی و کارگاه های آسیب دیده مصوب شده و افراد واجد شرایط به بانک‌های عامل معرفی شده اند.

وی اظهار داشت: مرحله اول این تسهیلات پرداخت شده و متصدیان واحدهای آسیب دیده باید به بانک های عامل شهرستان مراجعه کرده و تسهیلات خود را دریافت کنند.

فرماندار گیلانغرب گفت: به دنبال تصمیم ستاد ملی کرونا مقرر شد مشاغلی که در جریان کرونا آسیب دیده اند مورد حمایت قرارگیرند که بر این اساس سهم شهرستان گیلانغرب ۱۳ میلیارد ریال تعیین و اختصاص یافته است.

وی اضافه کرد: ۶۷۸ طرح گیلانغربی از طرف صاحبان بنگاه های اقتصادی در سامانه کارا ثبت نام کرده اند که پس از بررسی واحدهای آسیب دیده از کرونا از تسهیلات اختصاص یافته دولت برخوردار خواهند شد.

او ادامه داد: تعیین تکلیف و حل مشکلات بنگاه های اقتصادی مشکل دار با تسهیل نمودن پرداخت تسهیلات در گردش آن ها توسط بانک های عامل از دیگر مصوبات این جلسه بود.

گیلانغرب در غرب کرمانشاه بیش از ۷۲ هزار تن جمعیت دارد.

طبق آخرین آمار اعلام شده، ۲۵۷ هزار و ۳۰۳ نفر به بیماری کرونا مبتلا شده اند که ۱۲ هزار و ۸۲۹ نفر آنها جان خود را از دست داده اند.
سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرد تا روز ۲۱ تیر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲ هزار و ۳۹۷ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۷۳۹ نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۲۵۵ هزار و ۱۱۷ نفر رسید.

دکتر لاری افزود: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۸۸ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۲ هزار و ۶۳۵ نفر رسید.

او گفت: استان‌های خوزستان، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، هرمزگان و خراسان شمالی در وضعیت قرمز قرار دارند و استان‌های تهران، البرز، لرستان، خراسان جنوبی، کهگیلویه و بویر احمد، زنجان، اصفهان، مازندران، گلستان و ایلام هم در وضعیت هشدار قرار دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیروقت خوابیدن مشکلی ایجاد می‌کند؟