40 پایگاه تابستانی اوقات فراغت در مدارس روانسر فعال است


40 پایگاه تابستانی اوقات فراغت در مدارس روانسر فعال است

کرمانشاه- ایرنا- مدیر آموزش و پرورش روانسر گفت: دانش‌آموزان روانسری اوقات فراغت تابستانی خود را در 40 پایگاه با شعار «هر دانش آموزیک مهارت» سپری خواهند کرد.

«کامران حسین‌زاده» روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: مدارس منتخب ابتدایی، متوسطه اول و دوم (نظری ومهارتی ) کانون فرهنگی تربیتی شهید بهشتی، سالن های ورزشی ،پژوهش سرای دانش آموزی تفکر و واحد سوادآموزی به عنوان پایگاه‌های تابستانی شهرستان انتخاب شده اند.

وی اظهار داشت: در تابستان سالجاری نیز پایگاه مزرعه تابستانی و پژوهش سرا میزبان دانش آموزان روانسری است.

وی با بیان اینکه این پایگاه ها تا پایان مرداد فعالیت خواهند داشت، ادامه داد: سهمیه آموزش و پرورش شهرستان روانسر در تابستان سالجاری جذب و آموزش ۲ هزار و ۶۳۰ نفر است.

مدیر آموزش و پرورش روانسر اضافه کرد: این نهاد در چهار ماه اخیر با یک تغییر رفتار به علت شرایط خاص کرونایی مواجه شده‌ و خود را برای حضور در فضای مجازی آماده کرده‌است تا برای دست‌یابی به اهداف غنی سازی اوقات فراغت مانعی نباشد.

حسین زاده اظهار داشت: باتوجه به شرایط حساس جامعه با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی بتوانیم در فضای مجازی و در سامانه شبکه آموزشی دانش آموزان (شاد) بتوانیم اوقات فراغت مناسبی را برای دانش آموزان شهرستان فراهم نماییم.

شهرستان روانسر حدود ۹ هزار دانش آموز در پایه های مختلف تحصیلی دارد و بیش از ٨۰۰ فرهنگی در بخش های مختلف فعالیت دارند.

شهرستان روانسر با ۴۷ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی