جوان امروزی در خط مقدم تولید محتوای مقابله با جنگ نرم قرار دارد


جوان امروزی در خط مقدم تولید محتوای مقابله با جنگ نرم قرار دارد

زنجان - ایرنا - رییس مجمع مشورتی جوانان استاندار زنجان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه جوانان امروز بسیار پرشور و انقلابی‌تر از جوانان اوایل انقلاب هستند، گفت: جوان امروزی در برابر تهاجم فرهنگی دشمن و بدترین توطئه‌ها و دسیسه‌ها ایستاده و در این میان شاهدیم که در زمینه تولید محتوای برنامه‌های فرهنگی و مقابله با جنگ نرم...

حسین مقدم روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: جوانان را باید باور کرد زیرا در هر مقطعی که به جوانان اعتماد شده، کارها به بهترین نحو به نتیجه و سرانجام رسیده است.

وی با اشاره به انتخابات مجمع مشورتی جوانان استاندار زنجان گفت: این انتخابات با درایت و تاکید استاندار محترم در فضایی آکنده از وفاق و همدلی بین اعضا و داوطلبان برگزار شد.

مقدم تصریح کرد: اعضای مجمع، مصمم هستند به دور از هیاهوی حزبی و جناحی فقط به فکر دغدغه جوانان استان باشند.

رییس مجمع مشورتی جوانان استاندار زنجان اظهار داشت: جوانان استان زنجان ظرفیت و استعداد بسیار بالایی دارند که باید با دادن فرصت لازم به آن‌ها اعتماد کرد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مراکزی که بسیار مورد تاکید مسؤولان قرار گرفته و می‌تواند در شکوفایی استعداد و خلاقیت جوانان، مهم و موثر باشد، پارک‌های علم و فناوری است.

مقدم افزود: با خلق ایده و به فعلیت در آوردن ایده‌ها می‌توانیم گام‌های مهمی برای توسعه استان برداریم.

وی، انتقال دغدغه‌های جوانان به مقام‌های استان را یکی از برنامه‌های مجمع مشورتی جوانان استاندار خواند و گفت: به همین منظور با عنایت استاندار زنجان از تمام شهرستان‌ها جوانانی در مجمع، عضو هستند تا بتوانیم نگاه یکسانی به جوانان سراسر استان داشته باشیم.

رییس مجمع مشورتی جوانان استاندار زنجان با بیان اینکه کمیسیون‌های تخصصی مجمع از هفته گذشته فعالیت خود را آغاز کرده‌اند، افزود: جوانان می‌توانند با حضور در این کمیسیون‌ها علاوه بر بیان مسائل و مشکلات و ارائه راهکار، طرح‌ها و ایده‌های خود را برای توسعه استان در این کمیسیون‌ها مطرح کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403